środa, 14 września 2011

ALEPIA Deo Spray Ałunowy 100ml

 Kolejne moje odkrycie wśród naturalnych kosmetyków. Wrzesień jest taki słoneczny, a ja mam super ochronę przed poceniem w postaci właśnie tego dezodorantu. Ałun Alepia jest prawdziwym naturalnym kryształem pochodzącym z wód mineralnych z kamieniołomów w Syrii.


Jest to dezodorant w 100% naturalny. Nie zawiera żadnych szkodliwych substancji. Wystarczy dolać do niego wody i gotowe. Można go uzupełniać, czyli dolewać wodę aż 5 razy. Oznacza to, że jest mega wydajny.
Również i ten dezodorant kupiłam w sklepie Biolander. Warto mieć ten dezodorant.
Używając mojego kodu vj-2332 można go kupić 5% taniej. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.