niedziela, 18 września 2011

"Oliwkowa farma"

Tak, jak pisałam wcześniej moją drugą wielką pasją jest literatura. Czytam właśnie fascynującą powieść o miłości w rajskim ogrodzie na południu Francji. Autorka Carol Drinkwater urodziła się w Londynie. Jest aktorką filmową i teatralną, grała w serialu BBC "Wszystkie zwierzęta duże 
i małe".



"Oliwkowa farma" to pierwsza powieść z bestsellerowego cyklu tej autorki. Oparty na faktach dziennik życia i miłości w pejzażu południowej Francji.Carol i jej ukochany mężczyzna Michel kupują zrujnowaną farmę oliwkową w Prowansji. Co z tego wyniknie? Jakie problemy i trudności ich dosięgną? Czy miłość przetrwa w tych trudnych warunkach?
Tego dowiecie się sięgając właśnie po tą powieść.


Gorąco polecam. 


O dalszych losach będę opowiadać na bieżąco. Drugi tom już czeka na półce.

Urzekły mnie piękne krajobrazy, opisy życia i warunki powstawania oliwy. Czyta się po prostu jednym tchem. Oczyma wyobraźni przeniosłam się do Prowansji i marzę o tym, by tam pojechać. Na własne oczy zobaczyć piękno natury i człowieka zatopionego w krajobraz południowej Francji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.