sobota, 22 października 2011

ARGILE PROVENCE Szampon do codziennego mycia 250ml

Kolejny produkt marki, którą bardzo lubię czyli ARGILE PROVENCE to szampon do włosów.



Formuła szamponu jest delikatna i oparta na naturalnym oleju kokosowym i glukozie, oferuje nam kremową piankę, która jest bardzo delikatna dla włosów.
Aktywne składniki takie jak szlachetna, biała glinka Kaolin, kwiat pomarańczy, woda szałwiowa i lipowa, miód i propolis powodują, że włosy odzyskują witalność, piękno i blask.

Jest to szampon do codziennego stosowania dla całej rodziny.

Szampon dobrze się pieni, ładnie pachnie, tak ziołowo z nutą cytrusową. Włosy są miękkie i puszyste.

Umyłam włosy tym szamponem bez odżywki i trudniej było mi rozczesać włosy. Po użyciu odżywki nie było już z tym problemu. Myślę, że to zależy od włosów.
Mam włosy farbowane więc zawsze muszę używać odżywki do włosów  z uwagi na przesuszone końcówki włosów. Przy włosach normalnych użycie odżywki nie będzie konieczne.

Generalnie jest to bardzo dobry szampon. Naturalny i z certyfikatami ekologicznymi. To sprawia, że na stałe zagości w mojej łazience.







Szampon można kupić w sklepie Biolander.

Z moim kodem vj-2332 kupimy go jeszcze 5% taniej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.