czwartek, 22 grudnia 2011

LABOGRAVIER Mleczko do czyszczenia Werwena 500ml

W szale zakupów i porządków nie zapomniałam o tym, żeby do pielęgnacji mojej kuchni i łazienki używać tylko naturalnych preparatów.
Wybrałam mleczko o zapachu werweny  skuszona wizją przemiłego zapachu, jaki pojawi się w pomieszczeniach po użyciu tego mleczka. I nie myliłam się. Zapach świeży i cytrusowy zachęca do porządków.




Niewielką ilość mleczka zaaplikować na wilgotną gąbkę, aby wyeksponować egzotyczny zapach Werweny. Mleczko dokładnie oczyszcza wszystkie powierzchnie szczególnie bardzo zabrudzone bez zarysowania czy uszkodzenia. Żadnych smug. Czysto i pachnąco. To lubię.



Przed użyciem należy wstrząsnąć butelką. Zaaplikować na wilgotną gąbkę odrobinę mleczka i przystąpić do czyszczenia powierzchni zabrudzonych.
Mleczko jest bardzo wydajne i starcza na długo. Nie wyobrażam sobie by miało zabraknąć go w mojej łazience.


Mleczko do czyszczenia kupiłam w Biolanderze. 

Z kodem rabatowym vj-2332 zapłacicie za mleczko lub za inne środki czystości o 5% mniej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.