czwartek, 2 lutego 2012

Twoja skóra pokocha Masło Karite Bio marki Alepia

To moje kolejne masło Karite. Zauważyłam, ze stałam się już fanką Karite. Działa ono na moją skórę tak rewelacyjnie, że zawsze musi być w dostępne w moim domu. Masło Karite Alepia Bio rafinowane jest ekstraktem owocu drzewa Karite, które rośnie w regionie Burgina Faso.

W Burgina Faso, drzewo karite uważane jest za święte. Zgodnie z tradycją, tylko kobiety mogą zbierać owoce tego drzewa. Przez wieki, było ono źródłem cennego masła, bogatego w witaminy A i E oraz w kwasy tłuszczowe, które chronią i pielęgnują skórę.


zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com

Spodziewałam się, że zapach tego masła będzie taki, jak mydła Alep. I tu zaskoczenie. Masło jest zupełnie bezwonne, o twardej, białej konsystencji. Wystarczy niewielka ilość do jednej aplikacji. Masło należy rozgrzać w dłoni i aplikować na ciało lub twarz.
Na dworze zimno i skóra bardzo szybko staje się przesuszona. Dodatkowo zmarzły mi dłonie i skóra zrobiła się bardzo sucha i szorstka. To masło było dla mnie wybawieniem.  Po kilkakrotnym użyciu moja skóra jest gładka i znakomicie nawilżona.
Masło jest tłuste i masuję skórę aż do jego wchłonięcia. Sucha i matowa skóra pokocha to masło.

Co jest takie wyjątkowe w tym masełku?

Bardzo bogaty skład: witaminy A, D, E i F a także lateks, który uelastycznia skórę.
Masło jest w 100% naturalne, nie zawiera barwników, konserwantów i zapachu.

Z uwagi na to, że jest to bardzo wydajny produkt wystarczy na bardzo długo.
Jak wiemy masło karite nawilża i wzmacnia również włosy. Dodaje im elastyczności i witalności. 
Jego zalety są wprost nieocenione.  



Karite doskonale nawilża i uelastycznia skórę. Słynie również z tego, że opóżnia proces starzenia się skóry, co ma niebagatelne znaczenie w naszej codziennej pielęgnacji.  Jego zaletą jest również zapobieganie rozstępom i pomoc w walce z cellulitem. Przyszłe mamy mogą więc bez obaw stosować masło karite.
Nie bez znaczenia jest fakt, że może być stosowane nawet u małych dzieci.
Jego niebywałe zdolności do ochrony przed zimnem i mrozem sprawiają, że skóra ma zagwarantowaną pielęgnację również w trudnych warunkach.
Jeżeli dodam do tego, że chroni jeszcze przed poparzeniami słonecznymi i likwiduje przebarwienia nie pozostaje nam już nic innego jak tylko przekonać się o tym na własnej skórze.



ALEPIA Masło Karite kupiłam w sklepie Biolander.

Jeżeli i Wy zdecydujecie się na zakup masła pamiętajcie o kodzie rabatowym vj-2332. Obniży on koszt zakupów aż o 5% 
zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.