środa, 4 lipca 2012

WELEDA mydło roślinne z nagietkiem

WELEDA to moje ostatnie odkrycie kosmetyczne. Nie myślałam, że te kosmetyki tak bardzo przypadną mi do gustu. Mają super zapachy i bardzo dobrze mi służą. Z wielką przyjemnością odkrywam następne perełki kosmetyczne.
Kolejne więc mydełko tym razem nagietkowe zagościło w mojej łazience.







O mydłach WELEDY przeczytamy "mydła roślinne firmy WELEDA to najwyższej jakości produkty naturalne, które delikatnie oczyszczają skórę i znakomicie ją pielęgnują.
Wyprodukowane są z czystych olejów roślinnych. Nie zawierają syntetycznych substancji zapachowych, barwiących oraz konserwujących ani tłuszczów zwierzęcych i surowców na bazie olejów mineralnych.
Mydła roślinne są wydajne i przyjazne dla skóry. Szczególnie polecane osobom o wrażliwej i zniszczonej przez częste mycie skórze."


Mydło z nagietkiem to bardzo delikatne mydełko o delikatnym zapachu nagietka i rumianku.  Osoby o delikatnej i wrażliwej skórze z powodzeniem mogą używać tego mydełka. Może być ono stosowane również przez małe dzieci i niemowlęta. Lubię takie delikatne mydełka. Wiem, że nie zaszkodzą one mojej skłonnej do przesuszania skórze. Mydełko dobrze się pieni. Używa się go z przyjemnością.











Wiele czytałam o właściwościach leczniczych wyciągu z nagietka. Używany jest on jako środek antyseptyczny, pomaga przy regeneracji uszkodzeń skóry. Dodatkowo łagodzi stany zapalne oraz podrażnienia.
Mojej skórze nagietek bardzo służy.
To mydełko warto mieć w swojej łazience. Można je kupić tutaj.

Skład:
mydło z oleju palmowego, kokosowego i oliwy z oliwek, woda, gliceryna, mieszanina naturalnych olejków eterycznych, wyciąg z kwiatów nagietka lekarskiego, wyciąg z kwiatów rumianku, wyciąg z kłącza kosaćca, wyciąg z bratków, wyciąg z ryżu, wyciąg słodowy, sόl.


Produkty WELEDA nie należą do najtańszych. Są jednak warte swojej ceny. Teraz możecie skorzystać z promocji - 40% na wybrane produkty. Warto się skusić.



6 komentarzy:

  1. Lubię to mydło,krem z tej serii uratował mi zimą suche dłonie.Nagietek działa cuda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mam krem z granatem, też bardzo mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych mydełek. Lubię nagietek i rumianek. Nagietek bardzo mi w życiu pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie znam tych mydełek. Znam za to i bardzo lubię nagietek i rumianek. Myślę, że to mydełko spodobałoby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie, tyko gdyby nie ten palmowy

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nalezę do osób które nie poznały tego produktu. Nagietek i rumianek brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.