niedziela, 2 września 2012

Kosmetyki LUVOS w mojej łazience

Bardzo byłam ciekawa tych kosmetyków. Do tej pory stosowałam przeważnie francuskie kosmetyki naturalne dlatego z ciekawości miałam ochotę na inne marki. 

O firmie tej przeczytamy "założycielem firmy Luvos był niemiecki naturoterapeuta Adolf Just (1859-1936), który propagował idee medycyny naturalnej, z uwzględnieniem terapeutycznych właściwości ziemi lessowej (gliny). W swoich badaniach odkrył szczególne pokłady lessu o wyjątkowym składzie i wysokim stopniu rozdrobnienia, które zastosował do celów leczniczych. W 1895 roku założył sanatorium – Naturophatic Instytut Jungborn, a w 1918 firmę Luvos w miejscowości Blakenburg, gdzie opracował produkty lecznicze z lessu o różnych frakcjach i stosował je przy leczeniu chorób związanych z dysfunkcją żołądka i jelit. Ponadto polecał stosowanie glinek do użytku zewnętrznego w przypadkach chorób skóry (kąpiele z gliny). 
Dzisiaj firma Luvos prowadzona przez wnuczkę słynnego niemieckiego lekarza oprócz produktów leczniczych oferuje również doskonałe, certyfikowane kosmetyki naturalne na bazie glinki mineralnej Luvos®."

Dzięki uprzejmości Pani Joanny ze sklepu zdrowe-kosmetyki.pl mogę cieszyć się kosmetykami Luvos w swojej łazience. Bardzo lubię stosować różnego rodzaju szampony oraz maseczki do twarzy dlatego z wielką ochotą je wypróbuję.

Jeśli macie ochotę wypróbować te właśnie kosmetyki to możecie skorzystać z kodu rabatowego: wrzesienzluvosem, który upoważnia aż do 15% rabatu na te właśnie kosmetyki. Kod należy wpisać w zamówieniu i jest on ważny do 30 września 2012 r. 


 

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, nawet nigdy wcześniej o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luvos bardzo mnie kusi :) Miałam maseczkę. Kilka dni temu otrzymałam próbki kremu nawilżającego. Kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znam tych kosmetyków. Pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki zapowiadają się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.