niedziela, 2 września 2012

Kosmetyki LUVOS w mojej łazience

Bardzo byłam ciekawa tych kosmetyków. Do tej pory stosowałam przeważnie francuskie kosmetyki naturalne dlatego z ciekawości miałam ochotę na inne marki. 

O firmie tej przeczytamy "założycielem firmy Luvos był niemiecki naturoterapeuta Adolf Just (1859-1936), który propagował idee medycyny naturalnej, z uwzględnieniem terapeutycznych właściwości ziemi lessowej (gliny). W swoich badaniach odkrył szczególne pokłady lessu o wyjątkowym składzie i wysokim stopniu rozdrobnienia, które zastosował do celów leczniczych. W 1895 roku założył sanatorium – Naturophatic Instytut Jungborn, a w 1918 firmę Luvos w miejscowości Blakenburg, gdzie opracował produkty lecznicze z lessu o różnych frakcjach i stosował je przy leczeniu chorób związanych z dysfunkcją żołądka i jelit. Ponadto polecał stosowanie glinek do użytku zewnętrznego w przypadkach chorób skóry (kąpiele z gliny). 
Dzisiaj firma Luvos prowadzona przez wnuczkę słynnego niemieckiego lekarza oprócz produktów leczniczych oferuje również doskonałe, certyfikowane kosmetyki naturalne na bazie glinki mineralnej Luvos®."

Dzięki uprzejmości Pani Joanny ze sklepu zdrowe-kosmetyki.pl mogę cieszyć się kosmetykami Luvos w swojej łazience. Bardzo lubię stosować różnego rodzaju szampony oraz maseczki do twarzy dlatego z wielką ochotą je wypróbuję.

Jeśli macie ochotę wypróbować te właśnie kosmetyki to możecie skorzystać z kodu rabatowego: wrzesienzluvosem, który upoważnia aż do 15% rabatu na te właśnie kosmetyki. Kod należy wpisać w zamówieniu i jest on ważny do 30 września 2012 r. 


 

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, nawet nigdy wcześniej o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luvos bardzo mnie kusi :) Miałam maseczkę. Kilka dni temu otrzymałam próbki kremu nawilżającego. Kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znam tych kosmetyków. Pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki zapowiadają się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.