poniedziałek, 17 grudnia 2012

Święta Bożego Narodzenia - kilka inspiracji

Święta Bożego Narodzenia to moje ulubione Święta. Lubię świąteczną atmosferę oczekiwania i radości. To czas wspólnie spędzany z rodziną. Czas zadumy i refleksji  nad kończącym się rokiem. Atmosfera tych Świąt jest dla mnie bardzo ważna. Cenię czas spędzony w towarzystwie najbliższych mi osób. Ładuję akumulatory na następny rok.
Przykładam wielką wagę także na szczegóły związane ze Świętami. Choinka, stroiki, dom pachnący goździkami i domowym ciastem to niezbędne elementy.




Zobaczcie, co mnie zainspirowało w tym roku.


Ozdobne woreczki na prezenty



Jeszcze zdążymy napisać list do Mikołaja



Przy okazji  podelektujemy się  pyszną herbatką 


Etui na sztućce będzie świetnie wyglądać na świątecznym stole



Nasze jesienne skarby wspólnie z dziećmi pomalujemy na srebrny i złoty kolor. Będą idealnym uzupełnieniem świątecznych stroików




I jeszcze na koniec prezenty wyczekiwane przez wszystkich. 
Mikołaju w tym roku byłam prawie grzeczna............................


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.