niedziela, 4 sierpnia 2013

Mega szampon czyli szampon do włosów zniszczonych pomarańcza/kokos SANTE

Ten mega szampon o pojemności aż 950 ml towarzyszył mi z przerwami przez ostatnie kilka miesięcy. Lubię kosmetyki tej marki dlatego w kolejce czeka już różany szampon.
SANTE NATURKOSMETIK to firma spełniająca najwyższe wymagania nowoczesnego, naturalnego i szczególnie przyjaznego skórze kosmetyku. Odpowiednie proporcje roślinnych składników działających i pielęgnujących, połączone z najnowszą wiedzą kosmetologii, zapewniają otrzymanie długotrwale działających produktów pielęgnujących i ochronnych.


Szampon pomarańcza/kokos to rodzinny szampon i bardzo wydajny. Ma postać żelowej galaretki o przyjemnym pomarańczowym zapachu. Pieni się obficie i po wysuszeniu pozostawia włosy miękkie i delikatne w dotyku.

Na opakowaniu szamponu przeczytamy:

Szampon tak jak większość naturalnych szamponów trochę plącze włosy. Są takie lekko tępe w dotyku. Użycie odżywki rozwiązuje ten problem od razu. Ja zawsze używam odzywki do włosów. Tak lubię i włosy są bardziej podatne na układanie. Butelka sięga już dna więc mogę ocenić jego działanie. Włosy moje są w bardzo dobrej kondycji, nie wypadają. Mam wrażenie, że są grubsze w dotyku. Trochę wolniej się przetłuszczają czego nie dokonał żaden inny szampon. Higieniczne opakowanie z pompką działa bez zarzutu i doskonale sprawdza się pod prysznicem.
Z pewnością wrócę jeszcze do tego szamponu w przyszłości, ale teraz mam ochotę na coś nowego.


Skład:
Aqua (Water), Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Inulin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Betaine, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Maris Sal (Sea Salt), Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract*, PCA Glyceryl Oleate, Arginine, Glycerin, Phytic Acid, Potassium Sorbate, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (Essential Oils), Limonene

Pozdrowienia
violka42


16 komentarzy:

  1. jeszcze nie słyszałam o tym szamponie . moje wysokoporowate włosy niestety nie lubią oleju kokosowego. ciekawe jakby się u mnie sprawdził ten szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto może kupić mniejsze opakowanie, bo to jest mega duże

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam ale mam wrażenie że to kosmetyk dla mnie.Może pomoże moim suchym włosom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zadowolona, ale wiadomo każdy ma inne włosy

      Usuń
  3. Też go jeszcze nie miałam. Wypróbowałam dopiero jeden szampon Sante, z henną. Przyjdzie kiedyś kolej i na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, strasznie wielka butelka :) Nigdy o nim nie słyszałam, ale jak go spotkam gdzieś to na pewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Sante znam bardzo słabo. Ciekawy ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi dobrze, chętnie wypróbuję:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kilka razy miałam go wrzucić do koszyka ale jeszcze tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy szampon. Plus za mega opakowanie. Wydajny i ekonomiczny. Warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka duża butla jest ok pod warunkiem, że szampon nam odpowiada, w przeciwnym wypadku czeka nas długie zużywanie

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.