wtorek, 12 listopada 2013

Płyn do demakijażu marki LOGONA oceniony przez ÖKO-TEST

Bardzo lubię kosmetyki marki LOGONA. Cieszy mnie więc wysoka ocena tych kosmetyków, bo wiem, że wybrane przeze mnie produkty są dobre i skuteczne.

Na stronie logona.pl przeczytałam, że w październikowym wydaniu niemiecki niezależny magazyn konsumencki ÖKO-TEST przeprowadził test preparatów do demakijażu. Płyn do demakijażu z olejem z dzikiej róży i bio-aloesem marki LOGONA uzyskał ocenę BARDZO DOBRĄ.




Wpisuję więc ten płyn na listę zakupów.
Znacie ten płyn, polecacie?

Pozdrowienia 
violka42

22 komentarze:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale myślę, że czas naprawić ten błąd...:-)
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. pewnie w wielu sklepach internetowych, dostępny również w sklepie baner w prawym pasku bocznym

      Usuń
  3. Ja też nie znam tego płynu, zresztą żadnego kosmetyku Logony jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie stosowałabym takie kosmetyki lecz niestety dostępność mam bardzo słabą a po drugie ceny trochę wysokie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto polować na promocje

      Usuń
    2. Jest całkiem sporo sklepów internetowych z naturalnymi kosmetykami, a ceny-jak w każdej drogerii-są droższe i tańsze. Ceny faktycznie przeważnie zaczynają sie od "średnich", ale za tę jakość - warto:)

      Usuń
    3. to prawda, jakość przede wszystkim

      Usuń
  5. Można gdzieś znaleźć jego skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaję skład ze sklepu z paska bocznego

      Glycine Soja (Soybean) Oil*, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Canola Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Tocopherol, Parfum (Essential Oils), Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral

      * z kontrolowanych biologicznych upraw

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja również, mam ochotę na wiele produktów Logony

      Usuń
  7. Bardzo dobry płyn do demakijażu-delikatny, pachnący, nie drażniący oczu. Lubie go, chociaż przyznam, że najlepiej zmywa tusze naturalne, z tymi "chemicznymi" idzie mu słabiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie niedługo i ja się skuszę

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy płyn. Rozejrzę się za nim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.