poniedziałek, 23 czerwca 2014

PAT&RUB mleczko do oczyszczania twarzy

Demakijaż to dla mnie podstawa pielęgnacji. Dobrze oczyszczona skóra wchłonie nałożony krem lub olej i pozwoli rano obudzić się z gładką skórą.
Do demakijażu przywiązuję więc dużą wagę. Przez ostatnie tygodnie używałam mleczka do oczyszczania twarzy PAT&RUB. Mleczko ma za zadanie oczyszczać i koić, usuwać makijaż, sebum i zabrudzenia, łagodzić podrażnienia i przy okazji nawilżać. Tego właśnie oczekuję od mleczka.


Jak zapewnia producent w składzie kosmetyku znajdują się wyłącznie naturalne, łagodne substancje oczyszczające i kojące (prawoślaz, rumianek solny, woda orkiszowa) oraz naturalna witamina E. Olej arganowy chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.
Kompozycja:
  • Woda orkiszowa* - łagodzi zaczerwienienia, tonizuje, nawilża
  • Olej arganowy* - chroni przed wolnymi rodnikami
  • Prawoślaz*  - łagodzi podrażnienia
  • Rumianek solny* - łagodzi podrażnienia, rumień, zaczerwienienie
  • Naturalna witamina E* –  zwalcza wolne rodniki
*wszystkie surowce, z których skomponowane jest mleczko, mają certyfikat naturalności.

Mleczko zamknięte jest w plastikowej butelce z pompką. Higieniczne  rozwiązanie czyli takie, jak lubię. Mleczko ma konsystencję półpłynnej śmietanki, pachnie bardzo przyjemnie i słodkawo. Po nałożeniu na płatek kosmetyczny przecieram twarz, szyję i dekolt. Mleczko ma dobry poślizg i dobrze oczyszcza skórę. Podkład zmywa bez zarzutu. Demakijaż jest przyjemnością. Na koniec przecieram twarz tonikiem lub hydrolatem. Moja oczyszczona skóra jest gładka i promienna. Ważne jest, że mleczko nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Moja skłonna do przesuszeń skóra była dobrze nawilżona.




 











Skład (ze strony sklepu):


Kosmetyki PAT&RUB kupuję w promocji -50%. Wtedy ceny są niezwykle zachęcające.  Korzystam często z tej promocji i muszę stwierdzić, że kilka kosmetyków tej marki miałam już okazję poznać.
Lubicie kosmetyki PAT&RUB? 

Pozdrowienia
violka42

4 komentarze:

  1. no pewnie, lubię, choć nie wszystko się u mnie sprawdziło... np. regenerująca odżywka do włosów zrobiła mi z nimi kuku, za to masło otulające jest cudowne... też się zawsze staram kupować wszystko w promocji:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć u siebie na toaletce, ponieważ lubię lubię taką formę kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.