środa, 5 listopada 2014

SO BIO etic mleczko do demakijażu z oślim mlekiem

Demakijaż jest dla mnie bardzo ważnym wieczornym rytuałem. Przywiązuję do niego dużą wagę. Chłodniejsza pora roku sprawia, że lubię używać mleczek do demakijażu. Sprawdzają się u mnie znakomicie.
Mleczko, które bardzo lubię to mleczko z oślim mlekiem SO BIO etic. Marka ta ostatnio często gości w mojej pielęgnacji ponieważ polubiłam te kosmetyki Marka ta jest z pewnością warta poznania.


Mleczko jest łagodne o przyjemnym delikatnym zapachu. Ma płynną konsystencję dzięki czemu jest niesamowicie wydajne. Używam go już od miesiąca. Dodatkowo przyjemnie się go używa. Po nałożeniu na płatek kosmetyczny przecieram twarz, szyję i dekolt.  Wystarczy niewielka ilość aby zmyć makijaż. Oczywiście, używam go raz więcej raz mniej w zależności od tego, co zmywam z twarzy. Skóra jest dobrze oczyszczona i przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Konsystencja tego mleczka ma dobry poślizg i łatwo zmywa zanieczyszczenia i makijaż z twarzy. 
Mleczko jest certyfikowane przez ECOCERT. 


Niewątpliwą zaletą tego mleczka jest zawartość oślego mleka, które jest uznawane już od tysięcy lat za swoje wyjątkowe właściwości. Przypomnę, że ma niezwykły skład, bardzo podobny do ludzkiego mleka, było uznawane już przez starożytnych jako doskonały środek do pielęgnacji ciała. Sprawia, że skóra jest gładka i miękka. Dodatkowo nawilżona i zregenerowana. Ośle mleko znane jest już od starożytności ze swojego cudownego działania na skórę.
Ośle mleko posiada właściwości nawilżające i zapobiega procesowi starzenia się skóry. Pozostawia na skórze uczucie komfortu. 
Gładka i nawilżona skóra zawsze jest piękna.

Lubię kosmetyki SO BIO etic. Podoba mi się również  filozofia marki. SO’ BIO etic to marka zaangażowana.
Oparta na solidnych wartościach, SO’BiO étic gwarantuje, że produkty są rozwijane  i produkowane z szacunkiem dla ludzi i zwierząt, z poszanowaniem środowiska i natury, a także, że jakość stanowi wartość kluczową i dowód szacunku wobec klientów.

Znacie kosmetyki tej marki?

Pozdrowienia
violka42

12 komentarzy:

  1. Sama bardzo lubię markę So Bio. Od kiedy poznałam wody micelarne to mleczko poszło w odstawkę a był to mój ulubiony zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z so bio miałam tylko bb krem ale nie byłam zadowolona, potem jakoś się zraziłam do tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak właśnie bywa, poznałam już kilka produktów tej marki i pewnie poznam inne, kremu bb nie miałam

      Usuń
  3. Lubię mleczka do demakijażu. Tego nie znam ale wydaje się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam krem do mycia z tej linii. Podobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię so bio etic... teraz mam żel do twarzy... Krem aloesowy także się u nas sprawdził - zabraliśmy na wakacje... Jednak mleczek nie za bardzo lubię, wolę micele... najważniejsze, że Tobie tak ładnie słu zy:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem aloesowy z pewnością kupię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.