sobota, 31 stycznia 2015

Styczniowe zakupy

Po bogatym w prezenty i okazje grudniu miesiąc styczeń miał być miesiącem kosmetycznego postu. Miał być. Cóż, nie zawsze zdarza się sytuacja, aby sklep z okazji zamknięcia kusił promocją -75% na wszystko. Tak więc sklep Minejo skutecznie mnie skusił. Do koszyka wpadły same marki, których  nie znam: Bioturm, Verima, Living Nature i marie W.


Skusiłam się na szampon rodzinny, krem z mocznikiem i krem do twarzy oraz dezodorant Bioturm. Marka Verima zainteresowała mnie regenerującym kremem do twarzy, fluidem liftingującym i maseczką jaśminową. Do koszyka wrzuciłam także płyn do demakijażu.



Makijaż z certyfikatem NaTrue również mnie zachęcił. Podkład, puder, korektor, tusz i szminkę ze złotem marki marie W. włączyłam do mojej makijażowej skromnej kolekcji.

Owszem była to niesamowita okazja, ale żeby nie było tak słodko i przyjemnie okazało się, że część tych kosmetyków posiada daty ważności w przedziale 04/2015-06/2015r.
Włączyłam je więc od razu do mojej pielęgnacji. Niebawem  pojawią się zatem i recenzje.
Widziałam na blogach, że część z Was również skorzystała z tej okazji. Ciekawa jestem Waszych kosmetycznych wrażeń. 

Pozdrowienia
violka42

28 komentarzy:

  1. Nie znam żadnej z tych marek. Bioturm widuję w sklepach i coraz bardziej mnie kusi, a o pozostałych markach nawet nie słyszałam. Poczekam zatem na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, ale wysyłanie kosmetyków z tak krótką datą to lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem pewnie wyślę zapytanie do sklepu

      Usuń
  3. ja żałuję, że nie skorzystałam nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była dobra okazja do poznania nowych marek

      Usuń
  4. Szkoda że nie wiedziałam. Co do daty ważności to pewnie zdążysz zużyć. Na moim ostatnim kremie pisali ze ważny 3 m-ce od otwarta ale jest z pompką wiec się tym nie przejmuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością zużyję, nic się nie zmarnuje

      Usuń
  5. kolorówka mnie mocno zainteresowała, bo bardzo rzadko widuję naturalne kosmetyki do makijażu :-) dezodorantu też jestem ciekawa, czekam zatem na recenzje. miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, napiszę i o kolorówce

      Usuń
  6. Ja też parę fajnych rzeczy upolowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka okazja nie zdarza się często

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja również dlatego skusiłam się na zakupy

      Usuń
  8. Fajnie, że ci się udało
    Same cuda wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, udało się dzięki Tobie

      Usuń
  9. Bioturm z mocznikiem bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam do stóp i jestem zadowolona

      Usuń
  10. Nie znam kosmetyków, więc ciekawa jestem jak się spiszą

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych marek, ale wyglądają interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dla mnie to też nowości

      Usuń
  12. Świetne zakupy. Też skorzystałam, kupiłam tylko dwa kosmetyki - pilnie potrzebne, miałam ochotę na więcej, ale pojawiły się inne wydatki. Kosmetyki marie W. bardzo mnie interesowały, ale jakoś tak wyszło, że nie wylądowały w koszyku. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też poszalałam i skorzystałam z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam, ciekawe kosmetyki u Ciebie widziałam

      Usuń
  14. Bardzo żałuję, że nie udało mi się zaszaleć w minejo. Za taką cenę to można było brać kosmetyki w ciemno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.