niedziela, 19 lipca 2015

Uoga Uoga balsam do włosów z jarzębiną i dziką różą

Kosmetyki Uoga Uoga od pewnego czasu bardzo mnie kusiły. Byłam ciekawa jak sprawdzą się w mojej pielęgnacji. Moje pierwsze zakupy kosmetyków tej marki, o których pisałam tutaj uważam za bardzo udane. W codziennej pielęgnacji włosów towarzyszy mi balsam do włosów z jarzębiną i dziką różą. Od pierwszego użycia stał się moim ulubieńcem.


Kilka słów o balsamie ze strony sklepu: "Bogaty nie tylko w ekstrakty roślinne balsam, ale także najwyższej jakości oleje, które skutecznie dbają o odwodnione włosy. Olej kokosowy od dawna znany ze swoich właściwości nawilżających suche włosy i wnikających głęboko do wnętrza, zmiękczający i wzmacniający  włosy olej macadamia. Dobroczynne kwasy tłuszczowe, witaminy i minerały obecne w ekstrakcie z dzikiej róży, które nie tylko są dobrze karmią włosy, ale również przyczyniają się do zmniejszenia istniejących  uszkodzeń włosów. D-pantenol zapewniają miękkość i gładkość".

Balsam przeznaczony jest do włosów normalnych i suchych oraz odwodnionych. Zamknięty jest w niewielkiej plastikowej buteleczce. Konsystencja raczej lejąca ale nie spływa z włosów. Zapach bardzo przyjemny. Wystarczy niewielką ilość balsamu nałożyć na włosy, odczekać chwilę i zacząć spłukiwać go z powierzchni włosów. I wtedy zaczyna się magia. Spłukiwane włosy lekko splatane po myciu stają się gładkie, śliskie i można je z łatwością przeczesywać palcami, co nie jest możliwe na mokro prawie nigdy. Nie ma żadnego problemu z rozczesaniem włosów. Po wysuszeniu włosy dobrze się układają, są miękkie w dotyku i przyjemnie pachną. Nie są obciążone. Zauważyłam jeszcze jeden plus tego balsamu: włosy szybciej schną. Myję głowę rano i codziennie suszę suszarką i ta różnica jest zauważalna. Balsam Uoga Uoga do włosów z jarzębiną i dziką różą stał się moim ulubieńcem i myślę, że długo ze mną pozostanie.


Ciekawa jestem, jakie perełki kosmetyczne odkryję jeszcze w tym roku.
Pozdrowienia
violka42  


18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dobrze, że nim pokusiłaś, dla mnie jest świetny przy myciu włosów rano

      Usuń
  2. Ciekawy kosmetyk o dobrym, naturalnym składzie. Niestety, nie dla mnie gdyż mam włosy przetłuszczające się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) kochałam tą odżywkę :)

      Usuń
    2. ja również dołączyłam do grona wielbicielek

      Usuń
  3. Lubię takie kosmetyki.Myślę,że wypróbuję ze względu na tę jarzębinę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ma olejów w składzie, też by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak, sama byłam zaskoczona działaniem

      Usuń
  5. Pierwszy raz go widzę ale zaciekawił mnie od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubiłam na początku, potem robiła mi siano z włosów <\3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też bywa, u mnie na szczęście nic takiego się nie stało

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. w to nie wątpię, ja również długo opierałam się tej marce i w końcu uległam

      Usuń
  8. Mam coraz większą ochotę na kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam i w końcu zrealizowałam moją chęć na te kosmetyki

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.