piątek, 29 stycznia 2016

Eubiona krem na dzień na bazie miodu i ziół

Zimowa aura za oknem nie sprzyja temu, by skóra pozostawała w dobrej kondycji. Konieczne jest stosowanie ochronnego kremu, który poradzi sobie z niekorzystnym wpływem zimna na skórę. Przez ostatnie tygodnie stosowałam krem na dzień na bazie miodu i ziół marki Eubiona, który bardzo polubiłam. Ponieważ krem już się kończy pora napisać o nim parę słów.


Krem zawiera wyciąg z żeńszenia (ginkgo) i przeznaczony jest do suchej i poszarzałej skóry, zapobiega również oznakom starzenia skóry. Ekstrakty z miodu i ginkgo mają za zadanie chronić skórę przed wysuszeniem i negatywnym wpływem czynników środowiskowych. Krem pozostawia skórę gładszą i zdrowszą.
Jest to bardzo przyjemny w stosowaniu krem. Konsystencja w moim odczuciu bogata o przyjemnym słodko-ziołowym zapachu. Bardzo dobrze się rozsmarowuje i wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Jest to krem przeznaczony do skóry suchej czyli do takiej jak moja, która w okresie zimowym przesusza się jeszcze szybciej niż zwykle. Krem doskonale sobie radzi z przesuszonymi partiami skóry zwłaszcza na policzkach. Nadaje się również pod makijaż. Otula skórę i powoduje, ze nawet w minusowe temperatury daje radę i twarz nie marznie.
Opakowanie przyjemne dla oka, miękka tubka z odkręcanym zamknięciem jest wygodna w użyciu więc zabieram ten krem również do pracy. 


Krem jest także certyfikowany przez ECOCERT.
Lubicie kosmetyki Eubiona?

Pozdrowienia
violka42

15 komentarzy:

  1. Miała dopiero jeden kosmetyk tej marki i był to krem do rąk. Mam jednak w planach zawarcie bliższej znajomości z Eubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Eubiony miałam kilka kosmetyków i wszystkie spełniły moje oczekiwania, fajny jest też balsam do ust z miodem z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie Eubiona nie zachwyciła, spróbowałam i nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało znam kosmetyków tej marki, mam ochotę na szampony

      Usuń
  4. krem prezentuje się bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. niewiele miałam kosmetyków tej marki. ale warto się jej przyjrzeć

      Usuń
  6. Miałam ten krem, dobrze mi służył zimą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.