środa, 24 sierpnia 2016

Lenz Naturpflege szampon balansujący z bio-echinaceą i bio-pokrzywą oraz szampon odświeżający z bio-rumiankiem i bio-melisą

Przez ostatnie tygodnie zużyłam bardzo przyjemne dwa szampony do włosów marki Lenz Naturpflege. Marka Lenz Naturpflege charakteryzuje się w 100% naturalnymi i wegańskimi składami produktów. Wszystkie kluczowe składniki pochodzą z ekologicznych upraw. Inne zostały zebrane w lasach, na łąkach i polach. Szampony niewiele się od siebie różnią, mają podobne lekko żelowe konsystencje i dobrze się pienią. Pachną przyjemnie z subtelną różnicą ziół. Są też wydajne. Posiadają certyfikat NaTrue i Vegan Society.


Szampon balansujący z bio-echinaceą i bio-pokrzywą posiada łagodną formułę, która sprawia, że włosy po umyciu są pełne blasku i zdrowe. Świetnie pielęgnuje i nie podrażnia skóry głowy. Przeznaczony dla wszystkich rodzajów włosów. Pieni się obficie i dobrze myje włosy. Pachnie przyjemnie ziołowo. Mycie jest naprawdę przyjemne. Moje włosy wymagają użycia odżywki do włosów więc ją też stosowałam. Co ważne szampon nie przyspiesza przetłuszczania włosów, mogłam się pokusić czasami o mycie włosów co drugi dzień. To w moim przypadku sukces. Bardzo miło wspominam ten szampon.

Skład:
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Betaine, Inulin, Arginine, PCA Glyceryl Oleate, Glycerin, Echinacea Pallida Extract*, Urtica Dioica Extract*, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Potassium Sorbate, Alcohol*, Citric Acid, Phytic Acid, Sodium Chloride, Maltodextrin, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum Essential Oils)**, Limonene**, Linalool** konserviert mit Kaliumsorbat
*Składniki pochodzące z upraw ekologicznych
**Składniki pochodzące z naturalnych olejków eterycznych



Z kolei szampon odświeżający z bio-rumiankiem i bio-melisą reguluje wydzielanie sebum. Dzięki swojej formule nie podrażnia skóry głowy. Nadaje włosom blask. Idealny dla włosów przetłuszczających się. Szampon również pieni się dobrze i pachnie przyjemnie. Oczyszcza bardzo dobrze, u mnie okazał się zbyt silnie działający ponieważ spowodował przesuszenie włosów dlatego nie mogłam stosować go codziennie. Dwa razy w tygodniu zupełnie wystarczyło aby włosy były dobrze oczyszczone i w dobrej kondycji. Taki szampon jest dla mnie niezbędny, ale nie codziennie. 

Skład:
Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Melissa Officinalis Leaf Extract*, Chamomilla Recutita Flower Extract *, Sodium Chloride, Betaine, Inulin, Arginine, PCA Glyceryl Oleate, Glycerin, Potassium Sorbate, Alcohol*, Citric Acid, Phytic Acid, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (Essential Oils)**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Geraniol** konserviert mit Kaliumsorbat
*Składniki pochodzące z upraw ekologicznych
**Składniki pochodzące z naturalnych olejków eterycznych

W kolejce czeka jeszcze odżywka do włosów.
Znacie kosmetyki tej marki?

Pozdrowienia
violka42

7 komentarzy:

  1. Kosmetyki tej marki znam tylko z widzenia w sklepach internetowych ale nigdy ich nie miałam. Zainteresowały mnie te szampony, podobają mi się ich składy również dlatego, że nie "grzeszą" przesadną długością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy ciekawy, drugi u mnie odpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie drugi okazał się zbyt silnie działający, mimo, że mam włosy przetłuszczające się

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwykłam trochę od mycia włosów szamponami. Używam mydeł. Służy moim włosom właśnie takie mycie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.