poniedziałek, 10 kwietnia 2017

MADARA SOS HYDRA maseczka nawilżająco rozświetlająca

Wiosenna pielęgnacja skóry nie może obyć się bez dodatkowej pielęgnacji w formie maseczek do twarzy. Wiosna nastraja mnie bardzo optymistycznie i częściej sięgam po dodatkowe umilacze pielęgnacyjne. Ostatnio stosowałam maseczkę nawilżająco rozświetlającą Madary, którą bardzo polubiłam. Maseczka starczyła mi na kilka użyć i z pewnością ponownie u mnie zagości już w pełnowymiarowym opakowaniu.


Jest to maska bardzo przyjemna w stosowaniu. Konsystencja lekko kremowa o łososiowym kolorze i przyjemnym kwiatowo pudrowym zapachu umila aplikację. Zapach jest delikatny, nienachalny. Zostawiam maseczkę na 20 minut przy okazji wykonując inne zabiegi pielęgnacyjne. Po zmyciu maseczki skóra jest gładka, promienna, pory zwężone. Czuć nawilżenie i niesamowity komfort. 
"Kluczowy składnik maseczki to ekstrakt z północnej peonii, który dostarcza skórze silnego nawilżenia, odżywienia, tonuje i działa antyoksydacyjnie i wygładzająco na skórę, jak również zapobiega uszkodzeniom wynikającym z negatywnego wpływu środowiska oraz przedwczesnemu starzeniu. Nowa maseczka została również wzbogacona działającymi przeciwzapalnie wyciągami z siemienia lnianego i pokrzywy oraz kwasem hialuronowym, znanym ze swoich znakomitych właściwości nawilżających".
I to nawilżenie jest odczuwalne. Stosowałam maseczkę dwa razy w tygodniu i mam zamiar nadal trzymać się maseczkowego rytuału pielęgnacyjnego. Z tej serii stosowałam już serum i krem do twarzy, kosmetyki te doskonale sprawdzały się w codziennej pielęgnacji mojej skóry.
Stosujecie maseczki do twarzy? Ciekawa jestem, jakie są Wasze ulubione maseczki.
 
Pozdrowienia
violka42 

Skład:
Aqua, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Alcohol, Rosa Damascena (Rose) Flower Water*, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter*, Hippophae Rhamnoides (Sea-buckthorn) Fruit Extract*, Sodium PCA, Glycerin, Stearic Acid, Palmitic Acid, Aroma, Arachidyl Glucoside, Betaine, Linum Usitatissimum (Flax) Seed Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract*, Paeonia Lactiflora (Peonia) Root Extract, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Ascorbyl  Palmitate (Vitamin C), Tocopherol (Vitamin E), Sodium Phytate, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, CI77491 (Iron Oxides)***, Xylitol, CI77492 (Iron Oxides)***, Citronellol**, Geraniol**, Benzyl Salicylate**, Eugenol**

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie maski które nawilżają no i oczywiście rozświetlają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam cudowny krem pod oczy tej marki ale z innej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. Madara <3 Łazi za mną i łazi! Choć do maseczek podchodzę jak do jeża to pozostały asortyment tak kusi, że aż.. w sumie nie wiem co wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może krem lub serum, są wspaniałe w działaniu

      Usuń
  4. Zastanawia mnie tylko alkohol dość wysoko w składzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.