niedziela, 16 kwietnia 2017

Wiosenna pielęgnacja ciała z Alverde

Tak się złożyło,  że po zdenkowaniu znakomitego masła do ciała, o którym niebawem napiszę moja wiosenna pielęgnacja ciała została zdominowana przez Alverde. W końcu sięgnęłam po wakacyjne zapasy. Zrobiło się kolorowo i pachnąco. Wszystko za sprawą trzech maseł: masła do ciała szczęśliwa mama z malwą zapobiegającego rozstępom, masła do ciała z orzechami macadamia do suchej skóry i masła do stóp z ekstraktem z limetki i echinacea, które ma za zadanie odżywić i odświeżyć suche i zmęczone stopy.  


Masła świetnie sprawdzają się w codziennej pielęgnacji, po zdenkowaniu z pewnością pojawią się recenzje. 


Lubicie kosmetyki Alverde?

Pozdrowienia
violka42

9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków Alverde, a więc z ciekawością będę czekała na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam do nich dostępu, ale gdybym miała to z pewnością często pojawiały by się w mojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię masełka, oj lubię :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszące są :) Muszę kiedyś zrobić zamówienie. W planach mam masła do ciała i kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzdatnienie wody w domu bardzo dużo zmienia na plus jeśli chodzi o pielęgnację skóry no i generalnie zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.