środa, 3 maja 2017

Kosmetyczne nowości kwietnia

W końcu przyszedł maj, mój ulubiony miesiąc w roku. Od razu chce się żyć. Maj pachnący, zielony, ciepły. Mam ochotę na więcej nowego. I tak moje nowości kosmetyczne bardzo mnie cieszą. 


Krem na noc jednej z mojej ulubionej marki SO BIO etic stał się ulubieńcem ostatnich tygodni. Recenzja już niebawem. Korzystając z promocji -20% odnawiam znajomość z marką Phenome. Kupiłam szampon oczyszczający Rebalance, krem do mycia twarzy oraz wodę micelarną. Dorzuciłam krem do rąk Yope herbata i mięta. To naprawdę kawał tubki. Odżywkę do włosów z granatem kupiłam w drogerii Rossmann. Jestem bardzo ciekawa jak te kosmetyki sprawdzą się u mnie. 

Znacie moje nowości?

Pozdrowienia
violka42

9 komentarzy:

  1. Z Phenome i z Yope nie miałam jeszcze niczego. Od Petal Fresh miałam tę odżywkę i byłam z niej zadowolona. Bardzo polubiłam ich szampon yea tree. Miałam też odmładzający szampon i też był dobry. Natomiast nie zachwycił mnie ich Nawilżający balsam do ciała Aloe&Citrus. Bardzo przeciętny kosmetyk. Może lepiej by się sprawdził u osoby o normalnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być tea tree :)

      Usuń
    2. Yope i Phenome bardzo mi się podobają i to polskie marki

      Usuń
  2. Akurat tą odżywkę Petal Fresh miałam i bardzo lubiłam, Krem z So bio etic musi być świetny, reszty marek nie kojarzę, ale pewnie poczytam o nim jeszcze u Ciebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel phenome niesamowicie wydajny i strasznie go lubiłam.
    Tubka yope spora, a ja miałam ich balsam w półlitrowej butli.... nie do zużycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, to na pewno z Phenome będę zadowolona

      Usuń
  4. Witaj kochana :) Oczywiscie znam te marki... Mialam kiedys jakis szampon Phenome i pamietam, ze byl swietny... W sumie to teraz zatesknilam za Phenome... ;)
    Pozdrawiam cieplo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj również, dawno nie miałam nic z Phenome i tak mnie skusiły zakupy

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.