piątek, 9 czerwca 2017

Zakupy majowe

Miesiąc maj był miesiącem uzupełniania kosmetycznych braków oraz zakupowych zachcianek. Maj ciepły i pachnący tylko utwierdzał mnie w przekonaniu, że czas na zakupowe przyjemności. Skorzystałam więc z trwających promocji i zaopatrzyłam się w kosmetyczne nowości.

W sklepie Matique skorzystałam  z rabatu -20% z okazji Dnia matki i dziecka. Kupiłam niezbędną na lato wodę termalną dla siebie i córki Jonzac o pojemności 300 ml, jest naprawdę spora więc na okres letni jestem przygotowana. Do koszyka wpadły także dwa żele do mycia ciała dla dzieci: Jonzac i So Bio etic. Uzupełniłam również zapas wybielających past do zębów bez fluoru. Tym razem kupiłam pasty Coslys, Argital i Logona. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam wcześniej więc chętnie poznam ich działanie.


Jak już pisałam, w kwietniu postanowiłam powrócić do marki Phenome. Spodobały mi się te kosmetyki na tyle, że w maju dokupiłam  jeszcze  dwie maski do twarzy Wrinkle-Resist i Vitality Shine oraz peeling Exofoliating Facial Paste. Testy trwają.


Pozostając w maseczkowym uzależnieniu dokupiłam dwie maski Clochee: detoksykującą z białą glinką oraz nawilżającą z glinką czerwoną. Czekają na swoją kolej.


Zakupy w sklepie Bioana już pokazywałam. Kupiłam na początek serum nawilżające Hyaluron+Bloom Tropical Hydration Lovely Day i zachwalany na wielu blogach dezodorant w kremie a perfect match(a) Pony Hütchen. 
 

Znacie moje nowości?

Pozdrowienia
violka42

10 komentarzy:

  1. Sporo tego. Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się coraz bardziej utwierdzam w przekonaniu, że kosmetyki tylko naturalne powinnam kupować. Z wody micelarnej Jonzak jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest tak dużo naturalnych kosmetyków, że jest w czym wybierać
      wody micelarnej jeszcze nie znam

      Usuń
  3. Pony Hütchen przykuł moją uwagę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pony hutchen uwielbiam :)
    Nic poza tym nie znam :) wszystko wygląda niezwykle interesująco! Będę wyczekiwać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zachwycona
      recenzje z pewnością się pojawią

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.