wtorek, 17 października 2017

Natura i ja na instagramie

Ten dzień musiał kiedyś nadejść. Wiele razy przymierzałam się do założenia konta, ale dla mnie jest to nadal temat trudny do ogarnięcia. Błądzę po omacku, ale w końcu to ogarnę. Anula dziękuję za przyspieszenie mojej decyzji, byłaś moją motywacją. Zapraszam serdecznie na moje konto na instagramie i proszę o wyrozumiałość, muszę się jeszcze wiele nauczyć. Gdy zdecydowałam się na kartę debetową w banku i zaczęłam nią płacić w sklepach można już było płacić rachunki telefonem komórkowym. To tyle w temacie zaawansowanej technologii w moim przypadku.

Pozdrowienia
violka42

8 komentarzy:

  1. Jupi :)))))))
    Hura!
    Świat staje na głowie, prawda Viola? :DDDD My, dinozaury, na instagramie! W życiu bym nie pomyślała :DDD
    Bardzo sie cieszę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu i na nas przyszła pora, wciaga to muszę przyznać

      Usuń
  2. Instagram jest spoko :) trzeba uważać żeby za bardzo nie wciągnął. Zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ogarniesz na pewno :)) Instagram to masa inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.