niedziela, 25 lutego 2018

Laboratoire Altho oganiczne masło shea egzotyczna werbena

Masło shea zawsze mam w domu. Sprawdza się w tylu momentach, że nie sposób pominąć go w pielęgnacji. Tym razem to masło egzotyczna werbena od Laboratoire Altho uprzyjemniało mi codzienną pielęgnację. Masło shea jest produktem wysoce efektywnym przy regeneracji zniszczonej skóry. Jest również znane z właściwości dogłębnie odżywiających włosy. Masło jest wzbogacone olejkiem eterycznym z werbeny egzotycznej, co nadaje mu wspaniały cytrynowy, orzeźwiający i poprawiający nastrój zapach. 
 
Masło zamknięte w metalowym odkręcanym pudełku cieszy oko. Konsystencja puszysta i piankowa o cudownym orzeźwiającym zapachu werbeny po zetknięciu ze skórą zmienia się w olejową. Dobrze się rozprowadza po skórze i po chwili wchłania. Pozostawia skórę otuloną delikatną warstewką, nie jest to jednak bardzo tłusta warstwa. Zapach długo się utrzymuje, jest delikatny i bardzo przyjemny. Stosowałam to masło wieczorem, na początku na całe ciało, po kilku dniach skóra była w tak dobrej kondycji, że stosowałam je tylko na te partie ciała, które tego wymagały (stopy, kolana i łokcie). To był bardzo przyjemny wieczorny rytuał. Zapach werbeny uspokajał mnie i relaksował. Z tym masłem zimno, wiatr i mróz mi niestraszne. Masło możecie kupić między innymi w Matique. Jeśli nie lubicie zapachu werbeny macie do wyboru lawendę, różę, drzewo różane, wanilię. Jest więc w czym wybierać.

 
 
Stosujecie masło shea w pielęgnacji?
 
Pozdrowienia
violka42
 
Skład:
Organic* shea butter with organic Litsea cubeba essential oil*.
* z rolnictwa ekologicznego

4 komentarze:

  1. Dawno nie używałam masła shea bezpośrednio na skórę czyli jako balsamu. Prawie zawsze mam je w domu ale służy mi do ukręcenia kremu magnezowego lub innych mazideł. Jednak takie masełko z pięknym zapachem zasługuje na uwagę. Wpisuję na moją (coraz dłuższą) listę zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda masło shea jest niezastąpione w pielęgnacji

      Usuń
  2. Chodziło mi po głowie ostatnio kupić dobre masło shea, niestety stacjonarnie nic nie znalazłam godnego uwagi, ale może zamówię sobie to masło które tu polecasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.