poniedziałek, 28 listopada 2016

SO BIO etic regenerujący krem maska na noc z mlekiem oślim i probiotykami

Marka SO BIO etic ostatnio dominuje w mojej pielęgnacji, to jedna z moich ulubionych marek kosmetyków naturalnych. Kosmetyki te sprawdzają się bowiem u mnie bardzo dobrze. Jak już nieraz pisałam lubię markę za dobre jakościowo produkty, za skuteczność działania oraz przystępne ceny.


Regenerujący krem maska na noc z mlekiem oślim i probiotykami pojawił się niedawno w zakładce nowości w sklepie Matique, do której często zaglądam. Jestem więc na bieżąco z nowościami tej marki. Nie stosowałam jeszcze kremu na noc w formie maski. Byłam ciekawa jak ta forma sprawdzi się u mnie. Ostatnio szał maseczkowy trochę osłabł i regularność nakładania masek również.
Muszę przyznać, że opis kremu bardzo mnie zachęcił.
"Ten krem z naturalnymi probiotykami w formie maski wspomaga naturalne procesy regeneracji zachodzące w czasie snu. Dzięki unikalnej formule krem – maska, rozpieszcza skórę.
Na skutek działania czynników zewnętrznych stan skóry może się pogorszyć. Bariera ochronna zostaje naruszona, a równowaga skóry zaburzona. Noc zatem, to kluczowy czas, gdy skóra może się zregenerować, ponieważ nie występują wtedy żadne zakłócenia.
Aby zwiększyć właściwości regeneracyjne, marka SO BIO zdecydowała się wzbogacić receptury kremów z mlekiem oślim, o naturalne probiotyki. Dzięki temu krem działa ochronnie, przywraca równowagę i wzmacnia naturalną barierę ochronną  skóry.
Dzięki „efektowi maski” trwającemu całą noc, po przebudzeniu, skóra jest gotowa bronić się przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.Krem stymuluje naturalne mechanizmy obronne skóry. Zawiera:
-  mleko ośle o właściwościach kojących i regenerujących
- naturalne probiotyki: lizat z Lactobacillus pentosus, o właściwościach ochronnych i przywracających naturalną barierę skóry".



Lubię kosmetyki zamknięte w miękkiej tubce. To proste, praktyczne  i higieniczne rozwiązanie. Krem maska ma w miarę treściwą konsystencję, ale nie jest tłusty. Pachnie niesamowicie przyjemnie, jest to zapach pudrowo-kwiatowy z nutą migdałową. Cudo. Zapach umila pielęgnację i po  chwili się ulatnia. Krem zgodnie z zaleceniem producenta stosuję na noc. Nakładam cienką warstwę na skórę, delikatnie wmasowuję i pozostawiam na całą noc. Krem daje pudrowe wykończenie. Wchłania się szybko, nie tworzy tłustej powłoki. Niesamowicie też zmiękcza skórę. Gładzę ją więc wieczorem niejeden raz. Skóra po nocy jest niesamowicie gładka, miękka w dotyku, napięta o wyrównanym kolorycie. Rano jak zawsze zmywam twarz żelem do mycia twarzy i nakładam swoje dzienne kosmetyki. Krem stosowałam przez dwa tygodnie co wieczór, teraz stosuję go co drugi wieczór na przemian z moją pielęgnacją przeciwzmarszczkową. Taka pielęgnacja sprawdza się u mnie doskonale. W okresie późno jesiennym, w czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych taka dodatkowa nocna ochrona jest z pewnością potrzebna.

Pozdrowienia
violka42

Skład: 
Aqua (Water), Anthemis Nobilis Flower Water*, Propanediol, Glycerin, Octyldodecanol, Donkey Milk, Glyceryl Stearate Citrate, Ricinus Communis (Castor Seed) Oil, Olus Oil (Vegetable Oil), Bentonite, Squalane, Benzyl Alcohol, Sodium Stearoyl Glutamate, Parfum (Fragrance), Sodium Levulinate, Lauroyl Lysine, Cellulose Gum, Chondrus Crispus (Carrageenan), Hydrogenated Vegetable Oil, Ceratonia Siliqua Gum, Sucrose, Lactobacillus Ferment Lysate, Hydrogenated Castor Oil, Xanthan Gum, Candelilla Cera (Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax), Sodium Benzoate, Linalool, Lactic Acid, Sodium Hyaluronate, Benzyl Salicylate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Potassium Sorbate, Sodium hydroxide
* z rolnictwa ekologicznego
99% składników jest pochodzenia naturalnego
22% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego

4 komentarze:

  1. Myślę że tak samo dobrze mógłby zadziałać na moją skore. Kiedys miałam mydło z mlekiem oślim

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej zaciekawia mnie ta marka. Pewnie po nią sięgnę jak tylko zużyję trochę moich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię kosmetyki tej marki i sporo już ich miałam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.