środa, 26 września 2012

TAG: So Sweet Blog Award

Jestem bardzo wzruszona. Cztery słodkie babeczki trafiły do mnie od Bianki, autorki bloga Naturalna Bianka,  Sandry, autorki bloga Natura i uroda,  reniakici, autorki bloga SZMINKĄ PO LUSTRZE i Limonki autorki bloga Natura z Limonką
Bardzo gorąco dziękuję za to słodkie wyróżnienie.




Zabawa polega na nominowaniu do tego wyróżnienia 5, 10 lub 15 blogów. 



Widzę, że blogi, które regularnie odwiedzam otrzymały już słodkie wyróżnienia. Postanowiłam jednak i ja przyznać tym blogom od siebie  słodką babeczkę.
Są to blogi, które nieustannie mnie inspirują i dzięki którym moja pasja do życia w zgodzie z naturą wciąż trwa i nadal się rozwija. Dziękuję Wam dziewczyny za to, że jesteście w sieci.
Gorąco pozdrawiam.

Słodkie babeczki przyznaję:


Limonce, autorce bloga Natura z Limonką

Sandrze, autorce bloga Natura i uroda

Biance, autorce bloga Naturalna Bianka

Autorce bloga zielony-koszyczek

Autorce bloga boronappetit

 
Uważam, że słodkie wyróżnienia należą się również każdej blogerce prowadzącej swój blog z pasją.
Dziewczyny słodka babeczka dla WAS.

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję Ci za tą słodką babeczkę i miłe słowa :) Mój dzień od razu jest dziś lepszy, czego i Tobie życzę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) Z wielką przyjemnością czytam Twoje posty, a i nowe marki dzięki nim poznaję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.