wtorek, 4 września 2012

VERSATILE BLOGGER AWARD

Do VERSATILE BLOGGER AWARD nominowała mnie Sandra, autorka bloga
Natura i uroda. Dziękuję bardzo Sandro za to wyróżnienie.

Zasady zabawy:

 
nominuj 15 blogów, które, Twoim zdaniem, na to zasługują, 

poinformuj o tym fakcie autorów nominowanych blogów, 

ujawnij 7 faktów o sobie, 

podziękuj nominującemu blogerowi u niego na blogu, 

pokaż nagrodę  Versatile Blogger Award u siebie na blogu. 


Zaczynam:

1. Uwielbiam czytać książki. Dla dobrej książki potrafię zarwać noc. Zdarzało m i się czytać do 4 rano

 i wstawać o 6 do pracy.

2. Marzę o podróży do Toskanii. 

3. Uwielbiam dzieci. Zawsze zaglądam do wózków  i uśmiecham się do małych brzdąców.

4. Uwielbiam kawę.Wszędzie i o każdej porze. Marzy mi się dobry ekspres ciśnieniowy w domu.

5.  Nie jestem systematyczna. Pracuję nad tym cały czas.

6. Często realizuję się w kuchni. Gotowanie nie sprawia mi żadnych trudności.

7. Jesień to moja ulubiona pora roku.


Postanowiłam, że nie będę nominować w tej kategorii ponieważ moje ulubione blogi już zostały nominowane. Ponadto uważam, że prowadzenie bloga to spore wyzwanie i każda blogerka prowadząca swój blog z pasją zasługuje na to wyróżnienie. Nominuję więc blogerki z pasją.

4 komentarze:

  1. Ojej czytanie do czwartej rano a potem chodzenie cały dzień na rzesach to nie dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam dobre książki i również potrafię dla nich zarwać noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. z książkami mam tak samo i również uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu moja ulubiona piękna złota jesień nadeszła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.