niedziela, 23 sierpnia 2020

Polny Warkocz oczyszczający koncentrat z olejem lnianym

Polny Warkocz to linia organicznych kosmetyków inspirowana wiedzą, kulturą oraz dziedzictwem naszych przodków. Radosne święta ognia, wody, słońca i księżyca, urodzaju i płodności tworzą pełen miłości i harmonii z naturą festiwal życia Słowian. Takie właśnie są produkty w serii Polny Warkocz. Proste i harmonijne receptury oparte na wiedzy o naturalnych składnikach, które odpowiednio zestawione wzmacniają swoje działanie, stanowią o ich wartości. I mnie to przekonuje. Miałam już kilka produktów tej marki i do wielu z nich wracam. Oczyszczający koncentrat z olejem lnianym również miło wspominam.


Demakijaż to dla mnie najważniejszy rytuał pielęgnacyjny. Lubię ten czas, gdy pozbywam się ze skóry makijażu oraz zanieczyszczeń z całego dnia odsłaniając czystą skórę dobrze przygotowaną do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Zawsze wieczorem stosuję dwuetapowe oczyszczanie skóry. Oczyszczający koncentrat z olejem lnianym używałam w pierwszym etapie.
Koncentrat ma gęstą konsystencję o żółtym zabarwieniu. Bez problemu się nabiera, bo pompka działa bez zarzutu do samego końca. Rozcieram w dłoniach i nakładam na skórę wykonując przy okazji delikatny masaż. Ma dobry poślizg, dobrze radzi sobie z rozpuszczeniem makijażu i filtrów. Po chwili moczę dłonie wodą i znowu masuję skórę. Pod wpływem wody koncentrat zmienia się w mleczną emulsję, która bez problemu się spłukuje. Skóra jest gładka, oczyszczona, bez podrażnień. nie ma tłustej warstwy na skórze. Z zasady nie pomijam drugiego etapu demakijażu, jest to zwykle delikatny żel lub pianka. 

Koncentrat pachnie olejowo, zapach wynika głównie z zawartych składników, prym wiedzie olej lniany. Nie jest to mocny zapach, dla mnie w porządku. Jest to też dla nie atut, bo czasem zawarte olejki eteryczne sprawiają, że mogą łzawić oczy. Plusem jest też cena, w zależności od sklepu zapłacimy około 45,00 zł. Nie żałuję, że kupiłam ten koncentrat, jest to polski produkt, wydajny, skuteczny i łatwo dostępny. Mogę więc wrócić do niego w każdej chwili.
Znacie kosmetyki Polny Warkocz?

Pozdrowienia
violka42

Skład:Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Linum Usitatissimum Seed Oil, Aqua, Ricinus Communis Seed Oil, Sucrose Laurate, Rosmarinus Officinalis Leaf Water, Tocopheryl Acetate



6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto poznać, mają przystępne ceny i są skuteczne

      Usuń
  2. brzmi bardzo ciekawie, od dawna mam chęć na kosmetyki POLNY WARKOCZ ale zapasy nie chcą topnieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy widziałam produkty tej marki i zastanawiałam się czy warto ;) teraz już wiem, że po Twojej recenzji chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta marka. Zdecydowanie warto. Uwielbiam naturalne kosmetyki do twarzy i demakijażu i w zasadzie zrezygnowałam z tych komercyjnych. Ze swojej strony polecam również produkty marki Bema, Nowa Kosmetyka czy Auna: https://couleurcaramel.pl/naturalne-kosmetyki-do-demakijazu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.