środa, 5 kwietnia 2017

Kosmetyczne nowości marca

Miesiąc marzec obfitował w nowości kosmetyczne. Targi kosmetyków naturalnych były również dobrą okazją do poznania nowości. Oto moje kosmetyczne skarby.


Dworzysk pachnący lawendą. Cudo.  Mydełko lawenda i sosna skusiło mnie nie tylko wyglądem. Do kompletu trafiła również kula do kąpieli i oczywiście woreczek lawendy.  Ministerstwo Dobrego Mydła kusiło mnie już dawno. W sumie pojechałam po sławny olej śliwkowy. Obok hydrolatu różanego nie mogłam przejść obojętnie. Trafił również do koszyka. Olej malinowy otrzymałam w prezencie do zakupów. Podkład mineralny Anabelle Minerals to nieplanowany zakup. Nie sposób było nie skorzystać z okazji doboru odcienia podkładu przez profesjonalistów. Do podkładu dokupiłam również mini pędzel kabuki.


Kolejne nowości to kosmetyki marki Saisona. Marka znana mi tylko z blogosfery. Aktywną wodę dla zmęczonej skóry oraz krem regenerujący przeciw ciemnym plamom intensywnie używam i niebawem o nich napiszę. Maseczka nawilżająco-rozjaśniająca Madary regeneruje moją skórę na wiosnę. Płyn do płukania ust Sylveco to dla mnie nowość.


Kupiłam również mydła Yope do kuchni i do rąk. Świetnie się sprawdzają w codziennej pielęgnacji. Waniliowe już zdenkowane. Nie wysuszają dłoni i przyjemnie pachną. Jestem z nich bardzo zadowolona.
Większość kosmetyków intensywnie testuję pojawią się więc recenzje. 
Ciekawa jestem czy znacie moje nowości.

Pozdrowienia
violka42

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam ten płyn do płukania ust :) Oraz hydrolat różany, ale miałam z innego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię naturalne kosmetyki z Anabelle Minerals miałam już róż . z yope fantastyczny balsam do dłoni- miód i bergamotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Yope jestem zadowolona, ten balsam z miodem też mnie kusi

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam ale pewnie z czasem trafią do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka rozjaśniająca Madara bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktywną wodę Saisona bardzo chciałabym wypróbować jednak cena nieco mnie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo wydajna więc chociaż na trochę starczy

      Usuń
  6. Zazdro, że udało Ci się skoczyć na targi ;) Kiedyś i mi się uda! :D Dworzysk to dla mnie nowość, na pierwszy rzut oka wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dworzysk jest niesamowity, następne targi ponoć jesienią, może wtedy się uda

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.