niedziela, 13 listopada 2011

ARGILE PROVENCE Pasta do zębów Wybielająca 75ml

To moja pierwsza naturalna pasta do zębów. Na początek wybrałam właśnie taką mojej ulubionej marki Argile Provence.




Jest to pasta na bazie białej glinki Kaolin w połączeniu z ekstraktem z pestek grapefruita i cytryny, Została wzmocniona takimi składnikami jak ksylitol i sorbitol czyli cukrami roślinnymi, które pomagają zwalczać próchnicę.

Pasta ma postać żelu, nie szczypie podczas używania, bardzo dobrze się pieni.  Jest inna niż tradycyjne pasty. Podczas mycia czuć świeżość cytrusów i orzeźwiające działanie. Zęby sprawiają wrażenie śliskich i dobrze oczyszczonych. Uczucie świeżości długo się utrzymuje. Dodatkowo ma przyjemny smak.
Z wielką ochotą wypróbuję także inne wersje pasty tej marki.

Dodatkowym atutem tej pasty jest opakowanie z aplikatorem, co jest higienicznym i ekonomicznym rozwiązaniem. 

Pasta posiada certyfikaty:

                                           


Naturalną pastę do zębów można kupić w sklepie Biolander.


Używając kodu vj-2332 kupicie ją 5% taniej.






1 komentarz:

  1. Do tej pory używałam past z Lavery i Weledy,chętnie wypróbuję czegoś nowego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.