niedziela, 13 listopada 2011

ARGILE PROVENCE Szampon Epices d'Orient 500 ml

To mój kolejny szampon ulubionej marki. Wybrałam go ze względu na skład i duże, ekonomiczne opakowanie. Szampon ma aż 500 ml. Idealny dla całej rodziny.


Jest to w 100% naturalny szampon certyfikowany przez Ecocert, wyprodukowany z wielką dbałością o dobór składników najwyższej jakości.


Główne składniki: 
- woda kwiatowa z cyprysu,
- ekstrakt z oliwek,
- olejki eteryczne Kardamonu, Curcumy, Grapefruita, Cynamonu i Pieprzu Czarnego.


Szampon bardzo dobrze się pieni, zapach jest przyjemny, ziołowy z nutą orientalną. Wyczuwam zapach korzenno-cytrusowy.  Włosy są błyszczące i doskonale nawilżone. Mam włosy farbowane więc końcówki zawsze są jednak trochę przesuszone. Nałożyłam odżywkę na końce włosów i włosy rozczesały się doskonale.

Generalnie jest to bardzo dobry szampon. Naturalny i z certyfikatami ekologicznymi. To sprawia, że na stałe zagości w mojej łazience.

Szampon można kupić w sklepie Biolander.

Z moim kodem vj-2332 kupimy go jeszcze 5% taniej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.