środa, 18 października 2017

NATURATIV bogate masło do ciała Home SPA

Pozostając w temacie jesiennych i nie tylko umilaczy nie sposób nie zachwycić się masłem do ciała, które skradło moje serce od razu po otworzeniu. To masło z serii HOME SPA dedykowane, by czerpać przyjemność z pielęgnacji ciała. Dla mnie pielęgnacja ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Z powodzeniem stosuję taką zasadę w mojej pielęgnacji i jestem zadowolona z efektów.


Masło o pojemności 250 ml zamknięte jest w plastikowym odkręcanym słoiku zabezpieczonym sreberkiem.Po otwarciu cieszy oko przede wszystkim puchata, masełkowa konsystencja, taka, że od razu chce się jej dotknąć, co też oczywiście od razu uczyniłam. Masło ma idealną dla mnie konsystencję, jest miękkie, śliskie i przyjemnie sunie po skórze pozostawiając aromat ziołowo-cytrusowy, dla mnie niesamowicie przyjemny i odprężający. To zapach z przewagą cytrusów ale nie jest to nachalny zapach. Szybko się wchłania, po chwili można już założyć ubranie. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Jest ona gładka w dotyku i przyjemnie pachnąca. Głaskanie skóry jest niesamowitym pielęgnacyjnym doznaniem. Z przyjemnością zamykam się w łazience dla chwil pełnych relaksu i skutecznej pielęgnacji. Bogate masło do ciała jest dla mnie idealne na ten jesienny czas. Masło ze względu na konsystencję jest też wydajne. W pudełku widać już dno więc zaczynam powoli za nim tęsknić. 



 Kompozycja:
  • Sok z Aloe Vera* - łagodzi, wspiera wzrost komórkowy
  • Ekstrakt z goji* - bardzo silnie zwalcza wolne rodniki
  • Masło shea* – koi skórę, chroni i regeneruje
  • Masło mango* - ma działanie silnie nawilżające, chroni i odbudowuje naskórek, wygładza i ujędrnia skórę
  • Olej winogronowy* – zwalcza wolne rodniki, hamując proces starzenia skóry, działa przeciwzapalnie i kojąco
  • Betaina roślinna* - nawilża
  • Gliceryna roślinna* - nawilża
  • Naturalna witamina E –  zwalcza wolne rodniki oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych
  • Emolienty roślinne* - nawilżają
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym



Lubicie masła do ciała?
Pozdrowienia
violka42  

Skład ze strony sklepu: tutaj.

4 komentarze:

  1. Ja też je teraz używam :))))))))
    Zapachowo wersja otulająca jest przyjemniejsza, ale wydaje mi się, że spa jest najlepsze, ma najsilniejsze właściwości odżywiające i nawilżające i chyba najdłużej efekty się utrzymują. Takie mam wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, masło spa urzekło mnie
      właśnie działaniem chociaż zapach mi się też podoba

      Usuń
  2. Ja też używam teraz tego masła i moim zdaniem jest to bardzo dobry kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się zgrałyśmy w jednym czasie z tym masełkiem

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.