czwartek, 11 czerwca 2020

Couleur Caramel przegląd ulubionych kosmetyków do makijażu

Couleur Caramel to marka kosmetyków do makijażu, dzięki której polubiłam malowanie. Mój codzienny makijaż został całkowicie zdominowany przez makijażowe perełki z ulubionego sklepu EkozuzuWszystkie kosmetyki sprawdzają się u mnie doskonale. Uwielbiam i kocham. Dzisiaj opowiem Wam o nowych kosmetykach do makijażu, które namiętnie używam w ostatnich tygodniach.


Róż nr 68 to piękny brzoskwiniowy kolor, który można stopniować. Róż nie jest matowy, zawiera drobinki, które mienią się w słońcu, pigmentacja też bez zarzutu. Nie osypuje się, moim zdaniem nie można sobie nim zrobić krzywdy, jest dopracowany idealnie. Wystarczy nałożyć pędzlem na kości policzkowe, aby poczuć się młodziej i piękniej. Lubię go bardzo. Drewniane opakowanie z lusterkiem zamykane na magnes to dodatkowy atut tego różu. Cacuszko w kosmetyczce.


HD puder mineralny 608 zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia, gdy tylko zobaczyłam go w Ekozuzu. Wiedziałam, że z pewnością go kupię. Pierwsze użycie tylko mnie w tym uwielbieniu umocniło. Ten puder to jak pielęgnacja, pielęgnacja która nie podkreśla zmarszczek. Podoba mi się jego ultra jedwabista, lekka konsystencja, która nie robi plam na twarzy i moim zdaniem nie można sobie nim zrobić krzywdy. Daje długotrwały efekt matujący i ultra naturalne wykończenie. Nie jest to płaski mat, nie ma maski na skórze, skóra wygląda po prostu zdrowo. Mnie to satynowe wykończenie odpowiada. Nadaje się do każdego typu skóry, co jest jego dodatkową zaletą. Na mojej suchej nakładany pędzlem wygląda świetnie. Nie mam potrzeby poprawek w ciągu dnia. Idealny puder wykańczający. Lubię go i to bardzo. Opakowanie również robi wrażenie.


Pogoda nie rozpieszcza, brakuje słońca i ciepła. Nie pozostaje więc nic innego, jak ocieplenie skóry naturalnym pudrem brązującym. Puder brązujący nr 23 podkreśla i modeluje twarz, a przy okazji nawilża i pielęgnuje cerę. Dzięki zawartości miki daje delikatne rozświetlenie, ale bez widocznych drobinek. Nakładany pędzlem dobrze też konturuje twarz. Możemy stopniować jego intensywność na skórze, mnie wystarcza w tym momencie delikatne muśnięcie pędzla. Gdy twarz będzie już naturalnie opalona w lecie wystarczy dostosować go do własnych potrzeb. Lubię go właśnie teraz, bo dzięki niemu mniej tęsknię za latem. Uwielbiam te zdobienia i jakość, która mnie nie zawodzi.



Paletka do twarzy Trio nr 43 to róż, bronzer i rozświetlacz w jednym. Świetnie nadaje się do konturowania lub rozświetlenia oka. Używam jej zamiennie z pozostałymi kosmetykami w zależności od tego, na co mam ochotę. Daje trwały efekt, nie osypuje się, można stopniować efekt na skórze. Dobrze się sprawdza w codziennym makijażu.



Baza pod cienie przedłuża trwałość cieni i makijażu oczu. Ma kremową konsystencję i kolor, który dopasowuje się do karnacji. Ładnie wygładza skórę powiek, cienie dobrze się trzymają i nie osypują. Jest mega wydajna, wystarczy niewielka jej ilość do nałożenia. Jest komfortowa i spełnia swoje zadanie.



Pomadka ochronna 252 koralowa to zdrowa i ekologiczna pomadka, która chroni i pielęgnuje wrażliwą skórę ust. Dobrze nawilża i nadaje delikatny kolor. Intensywność koloru zależy od pigmentu ust, inaczej wygląda u mnie, inaczej u córki. Oczywiście nie używamy jej razem, to był tylko eksperyment dla porównania. Sprawdza się w codziennym makijażu cudownie.


Błyszczyk do ust 810 tworzy na ustach lekką warstwę, która od razu nadaje piękny połysk. Aplikator jest wygodny, błyszczyk pachnie delikatnie, nie wysusza skóry ust. W miarę długo się utrzymuje i jest komfortowy w noszeniu. Odcień 810 niesamowicie mi odpowiada, tonacja idzie w kierunku brązów, nie róży i czerwieni. Sprawia to, że twarz nabiera wyrazistości.

Couleur Caramel ma jeszcze tyle makijażowych perełek, sądzę, że uda mi się sprawdzić te cudeńka w bliższej lub dalszej przyszłości.
Znacie kosmetyki do makijażu tej marki?

Pozdrowienia
violka42

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.