niedziela, 29 października 2017

SO’BiO etic serum rozjaśniające na plamy i przebarwienia Immortele

Marka SO’BiO etic  na dobre zagościła już w mojej pielęgnacji. Odpowiadają mi te produkty działaniem, konsystencją i dużym wyborem. Przez ostatnie tygodnie stosowałam serum rozjaśniające na plamy i przebarwienia Immortele czyli serum z ekstraktem z nieśmiertelnika i lilii wodnej.


Jest to serum przeznaczone do dojrzałej skóry czyli takiej, jak moja. Z wiekiem na skórze pojawiają się różne przebarwienia. Moja skóra po lecie zawsze nabawia się dodatkowych przebarwień. Jesień to czas, gdy wybieram dodatkowo do pielęgnacji kosmetyki rozjaśniające. Po lecie pojawiło się też kilka plamek na moich dłoniach. Serum stosowałam więc zarówno do twarzy jak i na dłonie.
Serum zawiera:
- olejek eteryczny i wodę kwiatową z nieśmiertelnika o właściwościach stymulujących odnowę komórkową i syntezę kolagenu
- ekstrakt z lilii wodnych, który działa hamująco na syntezę melaniny w celu zapobieżenia pojawieniu się nowych przebarwień. 


Serum zamknięte jest w tubce z odkręcanym zamknięciem. Jest w miarę gęste. Wchłania się dobrze. Pozostawia na skórze uczucie komfortu. Stosuję je pod krem wykonując przy okazji masaż twarzy. Delikatny zapach kocanki umila aplikację. Skóra jest gładka, ukojona. Serum nie podrażnia i nie ściąga skóry. Mogę już stwierdzić, że niektóre przebarwienia straciły swój ciemny kolor, są bledsze. Plamki na dłoniach również zjaśniały. Muszę przyznać, że serum pozytywnie mnie w tej kwestii zaskoczyło. Ma także zapobiegać powstawaniu nowych przebarwień, na co zresztą też liczę. W czasie stosowania serum nie należy się opalać gdyż nadmierna ekspozycja na słońce może zaburzyć działanie produktu. Jesień jest więc idealnym czasem.
Mam nadzieję, że efekty z czasem będą jeszcze lepsze. Marka SO’BiO etic   to marka, która mnie nie zawodzi. Serum można kupić miedzy innymi w sklepie Matique.

Pozdrowienia
violka42 


Skład:
Aqua (Water), Anthemis Nobilis Flower Water*, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Helichrysum Italicum Flower Water*, Glyceryl Stearate SE, Arachidyl Glucoside, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Behenyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Ricinus Communis (Castor Seed) Oil*, Arachidyl Alcohol, Bentonite, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Sodium Stearoyl Glutamate, Lactic Acid, Sodium Levulinate, Helichrysum Italicum Flower oil*, Dictyopteris Membranacea Extract, Pancratium Maritimum Extract, Tocopherol.

* z rolnictwa ekologicznego
99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
20% wszystkich składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego

10 komentarzy:

  1. gdybym wychodziła często na słońce to moja twarz też byłaby cała w przebarwieniach ponieważ bardzo szybko te plamki z natury się u niej pojawiają. na szczęście teraz moja skóra jest jednolita, nie opalam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się nie opalam i mimo to nie ochronię się od skutków słońca

      Usuń
  2. Właściwie to dopiero zaczynam poznawać markę SO BIO etic. Miałam dopiero ich masło do ciała z oślim mlekiem, a teraz używam kremu do rąk też z oślim mlekiem. Z masła byłam zadowolona, krem do rąk też sobie chwalę. Będę musiała zainteresować się kosmetykami twarzowymi tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie znam, ale osobiście wolę domowe sposoby na przebarwienia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej serii mam tonik i jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.