piątek, 24 lipca 2015

MADARA krem nawilżający SOS

Jak już nieraz wspominałam marka MADARA to marka, która zachwyciła mnie od pierwszego użycia. Każdy kosmetyk tej marki, który stosowałam sprawdził się u mnie doskonale. Sprawiło to, że mam do tej marki sentyment i niebywałe zaufanie. Wybierając kosmetyki tej właśnie marki mam pewność, że skuteczność i przyjemność stosowania mam zagwarantowane. Tak to już u mnie jest, że mimo uwielbienia do testowania nowości wracam do sprawdzonych kosmetyków i również do sprawdzonych marek. MADARA to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych. Odpowiada mi filozofia marki, skuteczność działania i cieszące oko opakowania. Sterylnie, czysto, prosto czyli tak jak lubię. 


Krem nawilżający SOS to krem, na który już dawno zwróciłam uwagę. Opis kremu sprawił, że nie mogłam przejść obok niego obojętnie: „Intensywna kuracja dla skóry odwodnionej z nawilżającymi ekstraktami z nadbałtyckiego oleju lnianego, żurawiny i pokrzywy. Rewitalizuje poszarzałą, odwodnioną skórę, dostarcza długotrwałego nawilżenia i odżywienia. Dodaje skórze blasku, witalności i poprawia jej elastyczność, pomaga wygładzić istniejące zmarszczki i przeciwdziała ich tworzeniu. Odpowiedni do każdego typu skóry.
*produkt wegański
*bez orzechów
*bez glutenu
*nie testowany na zwierzętach
*naturalny i organiczny certyfikowany przez ECOCERT”.



Krem stworzony dla mnie. Zawsze uważałam, że do skutecznej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej włączenie odpowiedniego nawilżenia jest podstawą. Bez tego skóra nie funkcjonuje prawidłowo. Skóra odwodniona szybciej się starzeje. Mam skłonność do okresowego przesuszania skóry zwłaszcza na policzkach. Dbam więc o odpowiednie nawilżanie nie tylko wybierając odpowiednie kremy ale również pijąc wodę.
Krem jest lekki, nie jest tłusty i nie pozostawia filmu na skórze. Wchłania się szybko pozostawiając uczucie nawilżenia i ukojenia. Napięcie skóry znika bez śladu. Odkąd stosuję ten krem mam wrażenie długotrwałego komfortu skóry. Twarz jest gładka w dotyku, jędrna i dobrze nawilżona. Krem przyjemnie pachnie, współgra z nałożonym podkładem, nie roluje się na twarzy i nie podrażnia. Kosmetyczny ideał. Nazwa SOS jest jak najbardziej uzasadniona, to ratunek dla wymagającej nawilżenia skóry. 
Krem zawiera w swoim składzie olej słonecznikowy, olej lniany, babkę, pokrzywę, rokitnik, jarzębinę, nagietek i żurawinę. Same dobro dla skóry. Uwielbiam kosmetyki MADARA i z pewnością jeszcze nieraz zagoszczą na moim blogu.
Krem nawilżający SOS można kupić w sklepie Matique.
 


Lubicie kosmetyki MADARA?

Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Alcohol, Glycerin***, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate, Behenyl Alcohol, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Plantago Major (Plantain) Leaf Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract*, Linum Usitatissimum (Flax) Seed Extract*, Hippophae Rhamnoides (Sea-buckthorn) Fruit Extract*, Lecithin, Cetearyl Alcohol, Sorbus Aucuparia (Rowan) Fruit Extract*, Calendula Officinalis (Calendula) Flower Extract*, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract*, Xanthan gum, Stearic Acid, Palmitic Acid, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Sodium Phytate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Mannitol, Sodium Cocoyl Glutamate, Lactic Acid, CI 77491 (Iron Oxide)****, Aroma**

20 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze niczego z tej marki, a słyszałam, że to bardzo dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo dobre, skuteczne w działaniu, bardzo lubię kosmetyki tej marki

      Usuń
  2. Chętnie wypróbuję,produkt wydaje się być ciekawy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wart wypróbowania, polecam też krem pod oczy, jeden z lepszych, jakie stosowałam

      Usuń
  3. A TY znów kusisz Madarą i muszę przyznać, że mam na nią coraz większą ochotę :) Jednak w tym miesiącu limit zakupów kosmetycznych już wyczerpałam, a więc Madara znów musi poczekać. Ale to nic, w końcu się doczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie, wlasnie koncze krem na dzien :) Zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2015/07/rozdanie-wygraj-bronzer-i-pedzel-vita.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Po twoim opisie myślę, że krem byłby dobry dla mojej cery na jesień .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczenie - myślałam, że to ciężki krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekki ale nie w sensie emulsji, dla mnie lekki bo moja skóra chłonie nałożony krem jak gąbka, myślę, że dla skóry mieszanej lub tłustej mógłby okazać się ciężki

      Usuń
  7. Hej
    Nazywam się Klaudia i z chęcią zmienię dla Ciebie bloga.
    Jeśli byłabyś zainteresowana zmianą szablonu, proszę o kontakt
    FB - https://www.facebook.com/klaudiadesign?ref=hl
    EMAIL - klaudiawebdesign@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak słabo znam Madarę, a Ty kusisz i kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś zrobić jakiś osobny wpis o swoich włosach? Fajnie by było jakbyś opisała jaki masz rodzaj, czego używasz, czy farbujesz... Brakuje na naturalnych blogach takich wpisów. Bo głównie są tylko recenzje, denka i co się kupiło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.