czwartek, 26 kwietnia 2018

Naturalnie z pudełka edycja kwiecień 2018

Naturalnie z pudełka edycja kwiecień 2018 to moje kolejne pudełko. Jestem z niego również bardzo zadowolona. Są to kosmetyki, których nie znam, mam więc szansę poznać znowu nowości. Zawartość kwietniowego bardzo mi się podoba. Olejek hydrofilny do demakijażu Femi chciałam już dawno poznać, bo markę bardzo cenię i wszystkie kosmetyki, jakie od nich używałam były mega zachwycające. Chitozan to dla mnie nowość, glinka rhassoul i rękawica kessa mia bardzo mnie cieszą. Próbka maści konopnej Majru to mój pierwszy kontakt z tą marką.
 
 
Znacie kosmetyki z tego pudełka?
 
Pozdrowienia
violka42

6 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie maść konopna Majru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowałam na alergiczne zmiany skórne, trochę je ukoiła, ale za mała próbka by to potwierdzić

      Usuń
  2. Ciekawe, jak sprawdza się ich olejek hydrofilny, bardzo lubię tego typu produkty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebawem o nim napiszę, kończę olejek Resibo

      Usuń
  3. Fajnie, że zawartość Ci się podoba :))))))
    Maść konopna ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.