niedziela, 11 listopada 2018

SO BiO krem nawilżająco odżywczy do rąk z mlekiem oślim

Krem do rąk to niezbędnik w mojej codziennej pielęgnacji. Nie zliczę, ile już tubek przewinęło się dosłownie przez moje ręce. Zawsze mam kilka kremów w użyciu: w pracy, w torebce, przy łóżku... Dzisiaj opowiem kilka słów o kremie do rąk jednej z moich ulubionych marek kosmetyków naturalnych.
"Aby chronić dłonie przed licznymi szkodliwymi czynnikami otoczenia i na długo zachować elastyczność i gładkość  ich skóry  SO BIO stworzyło nawilżająco odżywczy krem z mlekiem oślim do rąk. Ten nietłusty krem natychmiast się wchłania i pozostawia na dłoniach pachnącą, cudownie jedwabistą i nieklejącą powłokę ochronną.
Nawilżona, ochroniona i odżywiona, skóra  dłoni odzyskuje jedwabistą gładkość i piękno".

 
 
I taki właśnie jest ten krem. Lekka konsystencja dobrze się wchłania, nie jest tłusta i nie powoduje nieprzyjemnego filmu na skórze. Skóra jest gładka i pachnąca. Zapach kwiatowo pudrowy bardzo przyjemny, podobny do innych kosmetyków tej serii. Zapach umila pielęgnację i po  chwili się ulatnia. To krem idealny do codziennego stosowania. Bardzo  miło go wspominam. Stosowałam go w pracy i bez problemu po chwili przyjemnego odpoczynku wracałam do dokumentów.
Krem zawiera:
•    Ośle mleko – odżywcze i regenerujące
•    Masło karité bio odżywcze i zmiękczające
•    Aloe vera bio nawilżający i kojący

Bardzo lubię kosmetyki tej marki i jeszcze  żaden z nich mnie nie zawiódł. To marka warta wypróbowania. Wiele kosmetyków już stosowałam i ich recenzje znajdziecie na moim blogu.
Znacie kosmetyki tej marki?

Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua (Water), Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Cocoglycerides, Bentonite, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Donkey Milk, Glyceryl Stearate Citrate, Benzyl Alcohol, Ricinus Communis (Castor Seed) Oil*, Sodium Stearoyl Glutamate, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Lactic Acid, Phytic Acid, Sodium Levulinate, Linalool, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Benzyl Salicylate
* z rolnictwa ekologicznego
99% składników jest pochodzenia naturalnego
21% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego

2 komentarze:

  1. Miałam ten krem i na moich dłoniach też świetnie się sprawdzał. Chętnie do niego wrócę jak zużyję kremy, które mam w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta marka ma dobre produkty, lubię i wracam do nich

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.