piątek, 28 grudnia 2018

Naturalne ABC... FEMI, Green Feel’s, Hagi, Inika, John Masters Organics

Podjęłam, jak pisałam w tym poście klik  wyzwanie zainicjowane u Carelinem na Instagramie. Każdego dnia zgodnie z literami alfabetu publikujemy zdjęcie związane z naturalną pielęgnacją. Może to być marka, nazwa kosmetyku, składnik, itp. Postanowiłam, że skupię się na markach kosmetyków naturalnych, które mnie uwiodły działaniem, składem lub swoją filozofią. Oto moja kolejna 5 naturalnych marek.
 
 
F jak FEMI
Femi to dla mnie kosmetyki luksusowe i ta luksusowa naturalna pielęgnacja bardzo mi się podoba. W Femi jakość i działanie idą w parze i nie sposób tego nie docenić. Co mnie tak urzeka w kosmetykach Femi? Z pozoru ciężkie konsystencje wchłaniają się niemal do matu, nie powodują tłustości skóry i okazują się niebywale skuteczne i przyjemne w stosowaniu. Koneserzy naturalnej pielęgnacji będą zachwyceni.
 
 
 G jak Green Feel's
Green Feel’s to litewska firma, która dopiero niedawno pojawiła się na polskim rynku.
Posiada w ofercie naturalne kosmetyki z rokitnikiem, avocado, jagodami goi i aloesem. Uwielbiam rokitnik w kosmetykach więc czuję się mocno zainteresowana. Balsam do ciała z rokitnikiem już  posiadam.
  

H jak HAGI
Hagi, tyle w tych kosmetykach magii. W produkcję swoich produktów wkładają niesamowitą pasję i ogromny ładunek pozytywnej energii. To zawsze odczuwam, bo lubię gdy natura łączy się z pasją. Kosmetyki delikatnie pielęgnują, poprawiają zdrowy wygląd i przywracają stan równowagi płaszcza ochronnego skóry. Uwielbiam, podziwiam i używam.
 

I jak INIKA
Odkrywam swoje naturalne piękno z mineralnymi, organicznymi i wegańskimi kosmetykami do makijażu. Kosmetyki INIKA nie są testowane na zwierzętach, są wolne od wszelkich toksyn, dzięki czemu są przyjazne dla środowiska. Jestem zauroczona. Cieszę się, że udało mi się kupić kilka kosmetyków tej marki.
 

Organiczne kosmetyki marki John Masters Organics, stworzone są z naturalnych olejków i ekstraktów roślinnych. Bez parabenów, SLS-ów, PEG-ów i innych sztucznych substancji. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków i będę poznawać je w najbliższym czasie.
 
 
Pozdrowienia
violka42 

4 komentarze:

  1. Mydełka Hagi uwielbiam. Miałam tylko trzy, ale mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. w femi jestem od lat zakochana, rewelacyjna marka z cudownymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, muszę wrócić do tych świetnych kosmetyków

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.