niedziela, 9 grudnia 2018

Aktualna wieczorna pielęgnacja mojej twarzy / Jonzac, Czarszka, Hagi, Shydeer, Cosmeceuticum, Mokosh,E-fiore, Bema, Cosnature, Resibo Duetus i Clochee

Wieczorna pielęgnacja twarzy. Lubię ten czas, kiedy mogę spokojnie i bez pośpiechu oddać się pielęgnacyjnym rytuałom.
 
 
Demakijaż zaczynam od zmycia makijażu oczu płynem micelarnym Jonzac, który zmywa go szybko i bez podrażnień. Następnie twarz zmywam aksamitnym balsamem Czarszka, uwielbiam ten przy okazji etap masażu. Olej ściągam ściereczką i myję twarz mydłem z masłem tucuma Hagi, które wytwarza niesamowicie kremową pianę. Zmywam wszystko wodą i jeszcze raz myję twarz emulsją Shy Deer, która bardzo mnie relaksuje. Twarz tonizuję hydrolatem oczarowym Cosmeceuticum, jest moc. Serum to u mnie konieczność  więc serum wygładzające figa Mokosh pachnące świętami z kroplą kwasu hialuronowego E-fiore dopełnia pielęgnacji. Uwielbiam to maleństwo. Na koniec wklepuję krem pod oczy  Bema, który bardzo mi odpowiada i nakładam krem detox z zieloną herbatą Cosnature. Krem świetnie zamyka całość kończąc mój wieczorny rytuał pielęgnacyjny. Jeszcze tylko kilka chwil z książką i zasypiam spokojnie.  Pielęgnacja dodatkowa to peeling Resibo, który jest skuteczny i zarazem delikatny oraz maseczki Duetus i Clochee, które uwielbiam oraz Alterra, która mnie nie zachwyciła.
 
Pozdrowienia
violka42

7 komentarzy:

  1. Super zestaw, bardzo mi się podoba. Miałam wielką ochotę na mleczko shy der, ale chwilowo zrobiło mi się za dużo mleczek i innych oczyszczaczy do twarzy, więc musi poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przyjdzie pora na nowości z pewnością

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć o tej madeczce Alterra. Duetus natomiast muszę sobie kupić. Płyn micelarny JonZac miałam i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle mój smartfon wpisuje sobie własne słowa stąd błędy, ale nie będę już usuwać komentarza.

      Usuń
    2. może u Ciebie Alterra się sprawdzi, Jonzac też lubię

      Usuń
  3. uuu.. mega fajny zestaw. Większość tych produktów mega mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.