poniedziałek, 31 grudnia 2018

Gwiazdkowe prezenty... BIO2YOU, Konjac, Fresh&Natural, Couleur Caramel, Gałgan i Remigiusz Mróz

Czas na gwiazdkowe prezenty. W tym roku zostałam maksymalnie zaskoczona. Marka BIO2YOU oraz gąbeczka Konjac były na mojej kosmetycznej liście marzeń bardzo długo. Do tego książka mojego ulubionego autora czyli najlepszy Remigiusz Mróz. Zaskoczenie i wzruszenie. Moja siostra wie, jak mnie zaskoczyć.
 
 
Zestaw Fresh&Natural od męża. Marka znana mi tylko z internetu, jestem jej bardzo ciekawa.
 
 
Zestaw czapka z szalikiem Gałgan jest bardzo twarzowy oraz ciepły. Idealny na zimę. Miłość od pierwszego założenia.
 
 
Ostatni prezent gwiazdkowy to prezent od siebie dla siebie. Paletka Couleur Caramel od prawie roku nie dawała mi o sobie zapomnieć. Kupiłam ją w Ekozuzu w zestawie z tuszem i pędzelkiem. Jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciu. Do tego dokupiłam brązowy tusz i pomadkę. Jestem zachwycona.
 
 
Cieszą mnie te prezenty bardzo. Znacie te cudowności?
 
Pozdrowienia
violka42
 

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.