sobota, 8 grudnia 2018

Naturalnie z Pudełka grudzień 2018

Kolejna edycja Naturalnie z Pudełka już u mnie. Zawartość pozwoli mi poznać nowe marki naturalnych kosmetyków. To pudełko daje właśnie taką możliwość.


W pudełku znalazły się następujące kosmetyki:
- woda z mięty pieprzowej Your Natural Side,
- olejek do demakijażu Olivia Plum,
- olej z pestek malin LEAFY Kosmetyki Naturalne,
- róż mineralny Ecolore,
- pomadka ochronna Cashee Naturals,
- plaster na suche miejsca Sape,
- szampon w kostce  Naturologia,
- próbka serum do twarzy Creamy. 
 
Oprócz próbki serum Creamy pozostałych kosmetyków nie znam, a marki znam tylko z internetu. Nadal utwierdza mnie to w przekonaniu, że wybór kosmetyków naturalnych wciąż się rozwija i nie sposób za nim nadążyć. Natomiast odkrywanie nowych kosmetycznych, oczywiście naturalnych perełek jest niezwykle fascynujące.
 
Znacie kosmetyki tych marek?
 
Pozdrowienia
violka42

4 komentarze:

  1. Your Natural Side i Olivia Plum kojarzę z różnych sklepów internetowych,ale nie miałam od nich niczego. Reszta marek to dla mnie kompletna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to pudelko i jedna rzeczy sprawdziła mi sie w nim bardzo dobrze, druga z kolei mnie nie zachwyciła. Mianowicie szampon w kostce zbytnio wysusza moje włosy ale nie jestem pewna czy po prostu nie wszedł w korelację z zakamienioną wodą w moich kranach.

    Za to bardzo dobrze sprawił się u mnie olejek do twarzy od Olivia plum.
    + skutecznie zmywa makijaż
    + jest delikatny dla skóry, nie podrażnia
    + dobrze się go zmywa
    + pozostawia skórę miękką
    + nie wysusza
    + nie zatyka porów, nie powoduje ich rozszerzenia, nie wywołuje "niespodzianek"

    Dodam, że przy okazji wykonuję równiez masaz rollerem od Olivia plum, który mam od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, jak sie u mnie sprawdzi ten szampon

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.