sobota, 29 grudnia 2018

Naturalne ABC...Kostka Mydła, LAVERA, LOGONA, MADARA, Mokosh, NATURATIV, Okani Beauty

Kolejna lista moich ulubionych marek kosmetyków naturalnych, które skradły moje serce.
 
K jak Kostka Mydła
Kostka Mydła to połączenie rzemiosła, pasji i naturalnych produktów. To maleńka mydlarnia zrodzona z wielkiego zamiłowania do tworzenia wszystkiego własnoręcznie. Od razu się zachwyciłam.
Mydła, musy, hydrolaty, peelingi i kule kąpielowe, jest w czym wybierać. Chcę poznać kolejne cudeńka od nich.
 
 
 L jak Lavera
O tym, że uwielbiam kosmetyki Lavera piszę często. Wiele z nich już używałam i do wielu wracam. Jest to marka, która zachęciła mnie do naturalnej pielęgnacji. Jest skuteczna i to widać w wyglądzie skóry. Zawsze mam w domu kosmetyki tej marki. Wybierając je wiem, że będą dobrze mi służyły.
 
 
  L jak Logona
Bardzo cenię marki, które są długo na rynku i nadal cieszą się wielką popularnością. Do takich  marek należy właśnie Logona. To jedna z marek, które były prekursorami naturalnej pielęgnacji. Na początku mojej przygody z naturą miałam przekonanie, że wybór naturalnych kosmetyków jest niewielki. W moim otoczeniu prawie żaden. Zostały mi więc tylko zakupy internetowe. Wtedy szybko przekonałam się, że wybór naturalnych kosmetyków jest ogromny. Logona również rozkochała mnie w naturalnej pielęgnacji dlatego nie mogło jej tu zabraknąć. Na zdjęciu hydrolipidy - age PROTECTION
 
 
 M jak Madara
Marka Madara to mój zdecydowany faworyt wśród marek kosmetyków naturalnych. Po prostu wielbię ją całym sercem. Marka zachwyca i zarazem uzależnia na długo.  Madara to jakość na najwyższym poziomie. To jedna z moich ulubionych marek kosmetyków naturalnych. Mnie kosmetyki tej marki nigdy nie zawiodły dlatego wybieram je świadomie i z pełnym zaufaniem. Uwielbiam te kosmetyki za jakość działania, konsystencję, zapach i opakowania. Rozkochały mnie one w sobie na dobre. Lubię, jak oprócz działania pielęgnacja łączy się z przyjemnością. I tak jest właśnie w przypadku kosmetyków tej marki. 
 
 
 M jak Mokosh
Mokosh Cosmetics produkuje wyjątkowe kosmetyki naturalne, które ujmują jakością i doborem surowców, konsystencją i zapachem. Miałam okazję poznać kilka kosmetyków tej marki i zachwyciłam się od pierwszego użycia. Kosmetyki tej marki to niesamowite doznania zapachowe i przyjemność stosowania. Uwielbiam.
 
 
 N jak Naturativ 
Naturativ to dla mnie marka stworzona po to, aby czerpać przyjemność z pielęgnacji. Dla mnie pielęgnacja powinna być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Z powodzeniem stosuję taką zasadę i jestem zadowolona z efektów. Naturativ to innowacyjna i rozwijająca się marka. To kosmetyki, które uzależniają od pierwszego powąchania i dotknięcia. Masła do ciała to mój hit. Bardzo, bardzo lubię te kosmetyki.
 
 
 O jak Okani Beauty
To moje pierwsze spotkanie z tą marką i jakże bardzo udane. Hydrolat lawendowy o zapachu lawendy, ale połączonej z ziemistym zapachem podmokłych łąk i wiatru. To taki nieoczywisty zapach. A jak działa. Pozostawia skórę gładką w dotyku na długo. Polubiłam tego maluszka do torebki i mam ochotę na więcej ich kosmetyków. Ceny mają też bardzo przyjemne.
 
 
Pozdrowienia
violka42 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.