wtorek, 15 stycznia 2019

Pierwsze nowości w Nowym Roku - Natura Receptura

Nowy Rok zaczynam od nowości, które zawitały do mnie ze sklepu Natura Receptura. "Sklep ten został założony przez pasjonatów zdrowej i naturalnej pielęgnacji ciała. Pomysł zrodził się z chęci dbania o ludzkie piękno poprzez czerpanie z przyrody tego, co najlepsze - naturalnych surowców i półproduktów służących do własnoręcznego wytwarzania kosmetyków metodą diy - zrób to sam". Oferta sklepu bardzo mi się podoba, mamy do wyboru peelingi roślinne, glinki, hydrolaty, składniki aktywne, oleje i masła oraz olejki eteryczne. Z bogatej oferty sklepu wybrałam surowce niezbędne w pielęgnacji dojrzałej skóry.


Szklane, ciemne opakowania, etykiety z niezbędnymi informacjami, data ważności umieszczona na opakowaniach i przystępne ceny jak najbardziej na plus Świat surowców i półproduktów naturalnych nie jest mi obcy, dlatego chętnie sprawdzę te nowości. Głównie nastawiam się na tworzenie peelingów oraz maseczek, ale kto wie, może skuszę się też na trudniejsze receptury.  


Tworzycie własne kosmetyki?

Pozdrowienia
violka42

8 komentarzy:

  1. Ja nie lubię robić sama w domu kosmetyków . Przede wszystkim dlatego że boję się że nie zachowam właściwej higieny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię głównie maseczki i peelingi i używam zaraz po zrobieniu

      Usuń
  2. Wow ile widzę tam dobroci, ale fakt muszę się przyznać, że nigdy nie robiłam własnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej zacząć od prostych peelingów do ciała

      Usuń
  3. Ciekawią mnie hydrolaty, bo najbardziej je lubię z surowców 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne, różą wymiata delikatnym zapachem płatka róży

      Usuń
  4. Fajne zakupy, raczej nie tworzę własnych kosmetyków, ale te hydrolaty mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hydrolaty są świetne, rozpylają idealną mgiełkę

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.