czwartek, 3 stycznia 2019

Phenomé EXFOLIATING facial paste

W ubiegłym roku postanowiłam odnowić swoją znajomość z marką Phenome. Kupiłam więc kilka kosmetyków tej marki i namiętnie używałam. Mam już wśród nich swoich ulubieńców. Jednym z nich jest pasta peelingująca do oczyszczania skóry z delikatnymi drobinkami ryżu i kwarcu oraz białą glinką.


Opis produktu przekonał mnie do zakupu "Doskonały preparat oczyszczający, polecany do każdego rodzaju skóry. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka, odblokowuje pory, pozwalając skórze na lepszą absorbcję składników aktywnych Twojego ulubionego kremu. Zawiera organiczny puder z ryżu oraz drobinki zmielonego kwarcu, które doskonale radzą sobie z usuwaniem suchych i zrogowaciałych fragmentów naskórka. Specjalnie dobrane aktywne kompleksy roślinne oraz organiczne oleje z pierwszego tłoczenia działają łagodząco i odżywczo na skórę. Naskórek pozostaje aksamitnie gładki i miękki w dotyku, idealnie przygotowany do kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych".


Pasta ma postać beżowego kremu, piaskowego w dotyku o przyjemnym ziołowym aromacie. Bez problemu nakłada się na skórę i z niej nie spływa. Nakładałam grubszą warstwę i przystępowałam do masowania skóry twarzy i szyi. Masaż z uwagi na kremową konsystencję jest przyjemny, mam uczucie jakbym szorowała skórę piaskiem. I mimo, że wydawałoby się, że jest to delikatny peeling, to w moim odczuciu tak nie jest. Można samemu dozować siłę tarcia, mi na początku zdarzało się przesadzić. Dodam, że moja skóra ma tendencję do przesuszania i reguły wybieram enzymatyczne peelingi. Po dłuższej chwili spłukiwałam pastę z twarzy i byłam zaskoczona efektem. Skóra gładka i miękka w dotyku, rozjaśniona, pory zwężone. Dla mojej skóry był wystarczający. Lubiłam ten kosmetyk bardzo i z żalem go wykończyłam.

Lubicie kosmetyki tej marki?

Pozdrowienia
violka42

Skład: 
Citrus Limon Peel Water**, Rosa Damascena Flower Water**, Dicaprylyl Carbonate**, Dicaprylyl Ether**, Kaolin**, Oryza Sativa Starch**, Glycerin**, Cocos Nucifera Oil**, Glyceryl Stearate**, Cetearyl Alcohol**, Cetearyl Glucoside**, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Pumice**, Benzyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil**, Aqua**, Parfum**, Tocopherol**, Sodium Stearoyl Glutamate**, Gluconolactone**, Xanthan Gum**, Caramel, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract**, Ananas Sativus Fruit Extract**, Citrus Paradisi Fruit Extract**, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract**, Citrus Aurantium Dulcis Fruit/Peel Extract**, Cedrus Atlantica Leaf Extract**, Hamamelis Virginiana Bark Extract**, Mentha Piperita Leaf Extract**, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Calcium Gluconate, Carica Papaya Fruit Extract*, Citric Acid**, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Geraniol***, Limonene***, Linalool***
 
*Certified Organic **Natural Origin Ingredients ***Components of Natural Essential Oils

4 komentarze:

  1. A ja z Phenomé jeszcze nic nie miałam 😅 za to ta pasta brzmi na tyle ciekawie, że chyba ją wpiszę na listę. Jestem bardzo ciekawa jak moja skóra na nią zareaguje i czy nie będzie jej przesuszać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię kosmetyki tej marki, ciekawa jestem czy sprawdziłyby się u Ciebie

      Usuń
  2. Myślę że musiałabym zachować ostrożność z tym peelingiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda skóra inaczej reaguje, ja na początku też za mocno masowałam skórę, ale potem już wiedziałam na ile mogę sobie pozwolić w tej kwestii

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.