sobota, 19 stycznia 2019

be organic żel pod prysznic mango&aloes

W mojej łazience królują naturalne mydła, ale lubię od czasu do czasu zamienić je na żele pod prysznic. Wybieram takie, które dają przyjemność i relaks oczywiście z naturalnym składem. Wiedziałam, że jeżeli w opisie jest mango to będzie to strzał w dziesiątkę. Żel pod prysznic mango&aloes to prawdziwy kąpielowy umilacz. Kocham zapach mango.


Składniki aktywne:
"Ekstrakt z mango jest źródłem witaminy C , E i B co czyni go doskonałym przeciwutleniaczem. Ma on zdolność do wychwytywania wolnych rodników chroniąc skórę przed skutkami zanieczyszczenia środowiska. Ponadto stymuluje syntezę kolagenu w skórze działając przeciwstarzeniowo.
Ponadto żel pielęgnuje i nawilża Twoje ciało dzięki zawartości ekstraktu z aloesu, który ma działanie łagodzące, ochronne, i regenerujące komórki naskórka. Działa też przeciwzapalnie dlatego polecany jest do cery wrażliwej lub podrażnionej. 
Olej Inca Inchi zawarty w formule żelu pod prysznic  czyni skórę elastyczną i odżywioną nadając jej miękkość i nawilżenie".

Jest to gęsty żel o zniewalającym zapachu mango. Pieni się obficie, dobrze myje i pielęgnuje skórę. Nie podrażnia i co ważne nie wysusza skóry. Kąpiel to prawdziwa przyjemność. Zapach mango jest zdecydowany, ale nie drażniący, w łazience pachnie jeszcze długo. Co więcej można napisać o żelu pod prysznic. Myje jak trzeba, pięknie pachnie i jest wydajny. Tyle i aż tyle. Ten żel to sama przyjemność stosowania. Uwielbiałam go ja i cała rodzina. Polecam z całego serca, bo pielęgnacja ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem.
Znacie ten cudownie pachnący żel?

Pozdrowienia
violka42

2 komentarze:

  1. Mam go obecnie i dla mnie jest przepachniony, zgadzam się co do wydajności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.