niedziela, 13 stycznia 2019

Mokosh hydrolat roża

Hydrolat różany to chyba jedyny kosmetyk, który od lat mam ciągle w łazience. W mojej pielęgnacji przewinęło się już mnóstwo tych hydrolatów i do wielu z nich wciąż wracam. W pielęgnacji dojrzałej skóry są niezastąpione. Moja skóra je uwielbia, a ja uwielbiam ten otulający i zmysłowy zapach. Tak, róża niejedno ma imię. Raz jest słodka, raz gorzka, raz ostra lub delikatna, jeszcze może być subtelna lub prawie niewyczuwalna. Bogaty asortyment. Właśnie hydrolat marki Mokosh jest taki nieoczywisty. To skoncentrowany i aktywny hydrolat różany na bazie krystalicznej wody źródlanej.
 
 
Hydrolat dobrze odświeża skórę i działa kojąco. Lekko napina skórę, jest bardziej skoncentrowany niż inne hydrolaty. I tutaj może podrażnić. Pierwszy raz moja skóra była zaczerwieniona, potem już nie miałam tego problemu. Rzadko mam taką reakcję na hydrolat różany, na szczęście była to jednorazowa reakcja. Może w tym dniu moja skóra była bardziej wrażliwa niż zwykle. Po kilku dniach wróciłam do niego i było wszystko w porządku. Używałam go solo jak i do mieszanek glinkowych. Sprawdzał się dobrze. Zapach jest delikatny, nie jest to typowy zapach róż, w moim odczuciu to bardziej różano-herbaciany i bardziej słodki zapach, więc dla osób, które nie przepadają za typowym zapachem róż będzie dobrą alternatywą. W lecie idealnie odświeżał po schłodzeniu w lodówce. Sprawdzę, też inne hydrolaty tej marki, bo jak na razie królują u mnie peelingi tej marki.
Znacie kosmetyki Mokosh?
 
Pozdrowienia
violka42
 
Skład:
Rosa Damascena Flower Water, Citric Acid* Potassium Sorbate* Sodium Benzoate*

 

4 komentarze:

  1. O proszę! Hydrolat różany, który podrażnił 😁 nawet jeśli to było jednorazowe to mnie zaciejawiłaś. Hydrolaty różane są moimi ulubionymi i bardzo często do nich wracam. Z marki Mokosh nie miałam jeszcze okazji.. jedynie miałam próbkę kremu malinowego i bardzo mi się spodobał 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.