niedziela, 27 stycznia 2019

Bema Love bio krem z Nagietka - mój HIT

Marka Bema szturmem zdobyła mój i mojej rodziny zachwyt. Każdy kosmetyk tej marki mnie zachwyca. I nic dziwnego, że w kolejce po te kosmetyki ustawiły się także moje dzieci. Krem nagietkowy znika w tempie oszałamiającym i już kończymy drugie opakowanie. To, o czym zapewnia producent dostaliśmy z nawiązką.
" Naturalny krem nagietkowy Bema Love bio przynosi natychmiastową ulgę i poprawę kondycji skóry, łagodzi świąd, likwiduje zaczerwienienia. Zmiękcza zrogowaciałą skórę na stopach, łokciach i kolanach, leczy spierzchnięte dłonie, wygładza i rozjaśnia naskórek. Doskonały w codziennej pielęgnacji cery, idealnie sprawdzi się przy skórze suchej, podrażnionej, odwodnionej, mało elastycznej i zwiotczałej. Rekomendowany dla skóry wrażliwej i problematycznej. Krem z nagietka Bema Love bio zawiera ekstrakty z nagietka lekarskiego, kory brzozy, wierzby oraz juki. Może być stosowany na wrażliwą skórę dzieci, zwłaszcza w miejscach podrażnionych stosowaniem pieluch. Stanowi ponadto idealny produkt dla osób dorosłych o suchej skórze z tendencją do pierzchnięcia. Krem nagietkowy Bema Love bio można wykorzystywać również jako balsam po goleniu. Idealny naturalny krem na noc regenerujący suchą, wrażliwą i problematyczną cerę. Krem z nagietka Bemy cechuje działanie przeciwzapalnie, bakteriobójcze, zmiękczające i przyśpieszające gojenie ran".
 

Krem ma idealną budyniową konsystencję o miłym słodko-migdałowym nienachalnym zapachu. Konsystencja sprawia, że jest bardzo łatwy do nałożenia na twarz lub problematyczne miejsca na ciele. Ma taki lekko "mokry" poślizg, jest więc także bardzo wydajny. Super chroni twarz przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Stosuje go oprócz mnie mój syn i nastolatka więc jest dobrym rozwiązaniem dla całej rodziny. Nie podrażnia, nie zapycha, nie przesusza, a wręcz przeciwnie - koi, nawilża i chroni. Pozostawia miękką i elastyczna skórę gładką w dotyku.
Jednak kocham go najbardziej za efekt leczniczy, tak - leczy uszkodzenia naskórka fenomenalnie. Mój syn ma tendencje do łuszczenia naskórka na palcach stóp, bardzo bolesnego i uciążliwego. Smarowałam mu stopy kremem nagietkowym przed snem, po kilkunastu dniach wszystkie pęknięcia i otarcia zagoiły się, stopy ma gładkie i jak na razie problem nie wraca. Jestem zachwycona jego działaniem, nadaje się do twarzy, rąk i stóp. Jest także swoistym remedium na problemy skórne. Sprawdźcie koniecznie ten krem. Kosmetyki Bema kupicie w Ekozuzu, kupowałam tam już kilka razy i zawsze byłam zadowolona z zakupów. Kończę już moje kosmetyki Bema z ostatnich zakupów więc pewnie niedługo czas na nowości.
 
Znacie kosmetyki tej marki?
 
Pozdrowienia
violka42
 
Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Glucoside, Propylheptyl Caprylate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glycine Soja* (Soybean) Oil, Oryza Sativa (Rice)Germ Oil, Dicaprylyl Carbonate, Potassium Cetyl Phosphate, Cocoglycerides, Calendula Officinalis* Flower Extract, Yucca Glauca Extract, Glyceryl Caprylate, Kaolin, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Tocopherol, Citric Acid,  Olea Europaea*(Olive)Fruit Oil, Helianthus Annuus*( Sunflower)Seed Oil, Butyrospermum Parkii* (Shea) Butter, Saccharomices/Copper Ferment, Saccharomices/Magnesium Ferment, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum/Fragrance. *prodotto da agricoltura biologica/organic agriculture
 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten krem!!!
    Jest cudowny!
    Propolisowy z tej serii też kocham całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, marka jest cudowna, kremu propolisowego jeszcze nie znam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.