niedziela, 6 stycznia 2019

VIANEK odżywczy płyn micelarny i tonik 2 w 1

VIANEK nasz polski z natury. Od czasu do czasu kosmetyki tej marki pojawiają się i w mojej pielęgnacji. Produkty VIANEK z serii pomarańczowej charakteryzują się silnym działaniem odżywczym. Tym razem zdenkowałam odżywczy płyn micelarny i tonik 2 w 1.
 " Delikatny preparat łączy w sobie funkcje płynu micelarnego, skutecznie usuwającego makijaż oraz toniku o działaniu nawilżającym i kojącym. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Dzięki zawartości oleju rokitnikowego, oleju z pestek moreli i lecytyny sojowej, odżywia i pozostawia ochronną warstwę, która zapobiega przesuszeniu skóry. Ekstrakt z nagietka i panthenol łagodzą podrażnienia i przywracają komfort skórze po demakijażu".

 
Płyn micelarny stosuję głównie do demakijażu oczu. Ten rodzaj kosmetyku sprawdza się u mnie idealnie dlatego płyn micelarny to nieodzowny kosmetyk w mojej pielęgnacji. Zwykle bez zarzutu zmywa makijaż i oczyszcza skórę. Płyn VIANKA dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia skóry, nie powoduje mgły na oczach. Jest delikatny dla wrażliwej skóry wokół oczu. Sprawdza się w wieczornym demakijażu. Pachnie bardzo przyjemnie, tak lekko owocowo. Zapach tej odżywczej serii przypadł  mi do gustu. Nie stosowałam go jako tonik ponieważ w tej kategorii mam innych faworytów.
Lubicie kosmetyki tej marki?
 
Pozdrowienia
violka42
 
Skład:
Aqua, Decyl Glucoside, Glycerin, Calendula Officinalis Flower Extract, Propanediol, Panthenol, Prunis Armeniaca Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Lecithin, Citric Acid, Phytic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Lilial, Coumarin.

8 komentarzy:

  1. Zapach tej serii z Vianka jest bardzo ładny, miałam peeling do ciała i miło wspominam. Tego micela jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do używania produktów łączących tonik z micelem - bo to dla mnie produktu o całkiem odmiennych zadaniach i nie rozumiem ich łączenia w jednej butelce :) Tak jakoś mam.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. służył mi jako micel, toniki mam inne ulubione

      Usuń
  3. Odżywcza seria faktycznie ma ładny zapach ale znam to z produktów do ciała 😊 za to płyny micelarne Vuanek/Sylveco itd nie do końca odpowiadają mojej skórze. Niby i tak są sto razy ładniejsze niż drogeryjne.. Ale w tej dziedzinie mam już swojego ulubieńca 😁 (Polny Warkocz)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.