poniedziałek, 12 września 2011

LAIDBARE KREM POD OCZY „PACK YOUR BAGS” 30ML.

Jak wyczytałam w internecie Laidbare na całym świecie poszukiwało nowych, wyszukanych składników, które następnie zostały skomponowane w unikatowe kosmetyki pielęgnacyjne i nazwane naturaceutykami, dla podkreślenia ich najwyższej jakości wśród kosmetyków naturalnych.
Laidbare Naturaceuticals to wielofunkcyjny, bardzo skuteczny naturalny system do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej, starzejącej się, wrażliwej i z problemami. Najlepsze składniki i brak jakichkolwiek syntetycznych dodatków gwarantuje jakość i niepowtarzalność tych kosmetyków. Wszystkie produkty łatwo się nakładają i szybko się wchłaniają.
Zainteresowałam się rozjaśniającym i napinającym kremem pod oczy. Zmniejsza obrzęki i cienie, nawilża. Dzięki wyciągowi ze świetlika pomaga zmniejszyć zaczerwienienie i rozjaśnia skórę pod oczami. Polecany do skóry suchej i w walce z oznakami starzenia się skóry.
Ma dużą pojemność jak na krem pod oczy, bo aż 30 ml. Zwykle kremy pod oczy mają 15 ml.
Stosuję od niedawna, ale jestem zadowolona. ładnie się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu pod oczami. Moja sucha skóra pod oczami często reagowała podrażnieniami i łzawiły mi oczy. Teraz tak nie jest. Mam nadzieję, że po dłuższym stosowaniu spełni moje oczekiwania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.