poniedziałek, 26 września 2011

Mydło Alep Prestiż Romb 25gr.

Zamówiłam mydełka premium w różnych kształtach. Mam uczulenie na słońce, które objawia się wysypem krostek na różnych częściach ciała. Co roku inne miejsca mi atakuje. W tym roku również i moje ręce były obsypane. Smarowałam je różnymi maściami i to niestety nie pomogło. Owszem stosuję krem z filtrem ale akurat czasem się zdarzy, że nie. I nagle cud. Po kilku myciach tym mydełkiem krostki zniknęły. Jestem po prostu w szoku. Tyle lat męczyłam się z wysypką, a tu wystarczyło Alep Premium i po kłopocie. W dodatku skóra jest pięknie oczyszczona i czuć, że jest czysta. To mydełko na lata ze mną zostanie.






Alepia to uznana marka mydeł Alep dająca luksus i naturalność. Mydła te przeznaczone są głównie do skór podrażnionych, wrażliwych, z trądzikiem, egzemą, łuszczycą, łupieżem, a także do skór z problemem swędzenia, ale nie tylko.

W moim przypadku pozbyłam się suchej skóry na nogach. Mam ciało gładkie i wypielęgnowane. W dodatku wiem, że nie szkodzę sobie i środowisku. 


Skład: 100% mydła Alep z Aleppo
INCI : Sodium oleate (huile d'olive), sodium laurate (huile de baies de laurier), drirah (extraits de plantes aromatiques), sodium hydroxyde (provenant su sel marin).

Mydła są dostępne w kształcie liścia oliwnego, serca, rombu, kwadratu lub owalne.
Każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.
Mydełko jest nieduże, doskonałe na wyjazd i do stosowania w domu każdego dnia.
Do kupienia w sklepie Biolander.


Cena nie jest wysoka, kosztuje tylko 2,80 zł.
Z moim kodem vj-2332 jeszcze 5% taniej.
Polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.