niedziela, 25 września 2011

LABOGRAVIER Mydło Bio Ylang Ylang 100gr

Jako fanka mydeł naturalnych sięgnęłam po mydełko LABORATOIRE GRAVIER, mydło BioYlang Ylang.

LABORATOIRE GRAVIER to pierwsze Laboratorium we Francji produkujące kosmetyki ekologiczne od ponad 25 lat. Oferuje linie kosmetyki naturalnej i BIO NATURA & PROGRES, produkty dietetyczne w różnych formach, oleje i olejki eteryczne z produkcji ekologicznej, a także mydła. Produkty Laboratorium Gravier są skuteczne i wydajne. Nie zawierają syntetyków, barwników, konserwantów, pochodnych petrochemii, nie są testowane na zwierzętach.





Mydełko bardzo mnie zaskoczyło. Jest inne niż mydła, które do tej pory stosowałam. Pieni się bardzo obficie, daje taką kremową pianę. Mam wrażenie, że myję się kremem, Bardzo mi to odpowiada. Zapach subtelny i delikatny. Jest to bardzo łagodne mydełko, odpowiednie dla całej rodziny. Nie wysusza skóry. 

Zaletą jest niewątpliwe dodatek oślego mleka. Ośle mleko jest uznawane już od tysięcy lat za swoje wyjątkowe właściwości. Ma niezwykły skład, bardzo podobny do ludzkiego mleka, było uznawane już przez starożytnych jako doskonały środek do pielęgnacji ciała. 
Dodatkowym atutem jest kształt mydła. Bardzo dobrze dopasowuje się do dłoni.
Można je przechowywać 12 miesięcy po otwarciu. Zapakowane jest w kartonik.

Jest to mydło w 100% naturalne. Bez konserwantów, syntetycznych barwników i perfum. Wzbogacone oślim mlekiem, naturalnie bogate w witaminy A, B i C. Zawiera 10% oślego mleka, 17% oleju Kopry, 70% oleju Palmowego, perfumowane olejkiem eterycznym Bio Ylang Ylang. 
To mydełko i te poniżej wygrałam w konkursie na forum Biolandera.



Z przyjemnością wypróbuję i pozostałe: 

LABOGRAVIER Mydło Bio Miód





LABOGRAVIER Mydło Bio Argan





LABOGRAVIER Mydło Bio Lawenda


LABOGRAVIER Mydło Bio Geranium


 


Polecam to mydełko, bo jest świetne, a z moim kodem vj-2332 można je kupić o 5% taniej.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.