niedziela, 18 września 2011

FENIQIA Mydło Oliwkowe 100 % Oryginalne Eternel 180gr.

Mydła Feniqia mają w sobie coś urzekającego.

Zafascynowana południową Francją i "Oliwkową farmą" bardzo ochoczo sięgnęłam po to właśnie mydełko do mycia.






Nie spodziewałam się, że jest ono takie delikatne i szlachetne. Nie pieni się obficie, ale daje taką przyjemną piankę. Umyłam nim również twarz i nie zauważyłam żadnego ściągnięcia skóry. Całe ciało po kąpieli było bardzo dobrze nawilżone. To oczywiście zasługa szlachetnej oliwy z oliwek. Zapach delikatny i przyjemny.

Jako posiadaczka suchej skóry szukam kosmetyków delikatnych i nie podrażniających. To mydło znakomicie spełniło swoją rolę. Nadaje się także do higieny intymnej. Nie obawiałabym się umyć nim dzieci, jest takie delikatne, o wiele lepsze niż drogeryjne środki dla dzieci.
Dla mnie idealne na każdy dzień.


Dodatkowym atutem jest to, że:
* nie zawiera konserwantów, 
* syntetycznych barwników
* alergenów.


Ważne dla mnie jest również to, że nie jest testowane na zwierzętach.


Posiada bardzo prosty skład: Olea europea, sodium hydroxyde, aqua.

Do kupienia w sklepie Biolander, a z moim kodem vj-2332 5% taniej.


Gorąco polecam to mydełko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.